تازه های سایت

کد مطلب: 24989
26. آذر 1394 - 10:23
8 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات شهرستان نهاوند با برگزاری انتخاباتی معرفی شدند.

به گزارش سایت گرو، کریم حمیدوند فرماندار نهاوند در این مراسم که در فرمانداری نهاوند برگزار شد گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور با دموکراسی برای هر مسئول و جایگاهی انتخابات برگزار می‌کند و هر نفر هم در آن آزادانه می‌تواند رأی بدهد که این از برکات انقلاب است.

وی اظهار کرد: سعی مجموعه برگزارکننده انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم است چون همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، رأی مردم حق‌الناس است و وظیفه ما صیانت از رأی و نظر مردم است.

فرماندار نهاوند افزود: جانب‌داری مجموعه برگزارکننده انتخابات از افراد کاندیدا طبق قانون جرم لذا اعضای هیئت اجرایی باید بکوشند تا با اعلام بی‌طرفی همه‌جانبه در سالم برگزار شدن این انتخابات تلاش کنیم.

وی بیان کرد: همگی باید تلاش کرد تا علاوه بر برگزاری انتخاباتی سالم، مردم را نیز به شرکت حداکثری در انتخابات تشویق کنیم چون‌که انها هستند که نتیجه انتخابات را تعیین می‌کنند.

حمیدوند گفت: از این به بعد بار بخش عمده‌ای از مسئولیت انتخابات به عهده اعضا انتخاب‌شده است، بنابراین باید از نفس خود مراقبت کنید زیرا شما امانت‌دار مردم هستید و باید بی‌طرفی خود را در انتخابات حفظ کنید و ما نیز در صورت مشاهده خلاف قانون برابر قانون و مقررات با متخلفین برخورد می‌کنیم.

در پایان جلسه با استناد به ماده 35 آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان، جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی اصلی و علی‌البدل با حضور معتمدین در محل سالن شهدا فرمانداری تشکیل شد.

پس از حصول اکثریت قانونی (حداقل 20 نفر)، برای انتخاب 8 نفر اعضای اصلی هیئت اجرایی و 5 نفر اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی بارأی مخفی و اکثریت نسبی آرا اقدام شد و نتایج زیر به دست آمد:

 بر این اساس اعضاء اصلی هیئت اجرایی عبارت‌اند از: علیرضا علی بخشی با 21 رأی، محمدحسین دارایی با 21 رأی، رضا محبی با 19 رأی، سعید کولیوند با 17 رأی، حسن حسنوند با 16 رأی، علیرضا شهبازی با 15 رأی، احمد زمانیان با 15 رأی و علی کاویانی با 14 رأی.

افراد زیر نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات نهاوند انتخاب شدند.

جلال‌الدین امیری با 14 رأی، مرتضی کرمعلی با 11 رأی، محمدتقی شهبازی با 10 رأی، خدایار ظفری با 9 رأی و مجتبی رضایی با 7 رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

 

557333

557337

557336

557334

557335

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما