تازه های سایت

کد مطلب: 24976
23. آذر 1394 - 16:06
فرمانده انتظامی نهاوند بابیان اینکه ۴ سارق احشام در نهاوند به چنگ قانون افتادند، گفت: این سارقان با توجه به فصل سرما و بی‌توجهی دامداران اقدام به سرقت می‌کردند.
به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اعلام این خبر گفت: شب گذشته سارقان با دو دستگاه خودرو مسروقه و به‌قصد انجام سرقت احشام وارد یکی از روستاهای منطقه نهاوند شدند که با هوشیاری اهالی محل و حضور به‌موقع پلیس این اقدام ناموفق ماند.

وی بابیان اینکه پس از حضور ۴ سارق در نیمه‌های شب دریکی از روستاهای شهرک، مردم از نیت سرقت آنان باخبر و بااطلاع رسانی به‌موقع به پلیس و انجام مأموریت‌های انتظامی، مانع اقدام آنان شدند، گفت: عوامل گشت پاسگاه شهرک و فیروزان بلافاصله محل را محاصره و درنتیجه بازرسی نقطه‌ای زمین‌های مزروعی منطقه، هر چهار نفر سارق مهاجر شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

وی افزود: در تحقیقات بعدی پلیس آگاهی علاوه بر مشخص شدن سرقتی بودن دو دستگاه خودرو توقیف‌شده در محل، سارقان به سرقت دو دستگاه خودرو نیز اعتراف کردند و آمار سرقت‌های خودرو آنان به چهار دستگاه رسید و این پرونده به محاکم قضایی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی نهاوند بابیان اینکه این سارقان با توجه به فصل سرما و بی‌توجهی دامداران اقدام به سرقت می‌کنند، گفت: شهروندان و روستاییان در این خصوص باید همکاری بیشتری با مأمورین انتظامی درزمینهٔ انتخاب شبگرد در ایام فصل زمستان داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما