تازه های سایت

کد مطلب: 24942
19. آذر 1394 - 11:42
فرمانده سپاه استان همدان گفت: دشمن استکباری در فتنه نفوذ افرادی را در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی وارد می‌کند و سپس عقاید، اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد هجوم قرار می‌دهد.

به گزارش سایت گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره 20 شهید روستای شهرک سلگی نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلفی سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی داشته‌اند و در این راه نقشه‌های مختلفی را طراحی و اجرا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب منافقین را به جان انقلاب انداختند و سپس صدام را برای تحقق اهدافشان در مقابل ایران مسلح و تجهیز کردند که در این راه با رشادت فرزندان غیور ایران اسلامی ناکام شدند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: شهدا با رشادت‌های خود درس بزرگی به همه ما دادند و نشان دادند که ایران اسلامی هیچ‌گاه در مقابل زور و ظلم سکوت نخواهد کرد.

وی بیان داشت: بعد از فتنه جنگ دومین و سومین فتنه‌هایی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی طراحی و اجرا کردند فتنه‌های سال‌های 78 و 88 بود که توسط آمریکای مستکبر و حامیان داخلی و خارجی‌اش باهدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی اجرا شد.

ابوحمزه گفت: در این دو فتنه مردم ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری و با تبعیت از مقام معظم رهبری نسخه فتنه را برای همیشه در هم پیچیدند و فتنه گران را ناامید کردند.

وی اظهار کرد: فتنه نفوذ چهارمین فتنه دشمن علیه انقلاب است که بسیار پیچیده و خطرناک است و همه باید در این راه آگاه شوند تا در دام طراحان این نقشه خطرناک دشمن گرفتار نشوند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: در این فتنه دشمن باورها، عقاید، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام را هدف گرفته است و سعی دارد افراد مریض و مسئله‌دار را در بدنه مراکز مهم وارد کند و سپس ضربه خود را وارد کند.

وی بیان داشت: این افراد کسانی هستند که ارکان نظام و ولایت‌فقیه را قبول ندارند و سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی نفوذ کنند و سپس انقلاب اسلامی را از راه رسیدن به اهداف و ارزش‌های آن منحرف کند.

ابوحمزه گفت: طراحان فتنه نفوذ که در رأس انها آمریکا قرار دارد؛ مردم، مسئولان و نخبگان را به‌عنوان اهداف خود انتخاب کردند و ممکن است در هر قشری سعی در نفوذ داشته باشند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای اثرگذاری فتنه نفوذ مراحلی مختلفی را طراحی کردند که حمله و هجمه به اسلام ناب، تهاجم علیه ولایت‌فقیه، القای ناکارآمدی ارکان نظام، زیر سؤال بردن آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و ایجاد ناامیدی نسبت به آینده از مهم‌ترین مراحل اجرای فتنه نفوذ توسط دشمن است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: باید همه مراقب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم و با آگاهی کامل و داشتن بصیرت، گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و با حفظ وحدت، فتنه نفوذ را نیز مانند سایر نقشه‌های دشمن نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما