تازه های سایت

کد مطلب: 24898
15. آذر 1394 - 8:58
معاون فرماندار نهاوند گفت: فلسفه گرامیداشت ۱۶ آذر در راستای آگاهی و مبارزه دانشجویان با استکبار جهانی است.

به گزارش سایت گرو، سید رضا سلامتی در کمیسیون دانشجویی شهرستان نهاوند که با حضور روسای دانشگاه‌های این شهرستان برگزار شد؛ گفت: دانشجویان کشورمان که قشر عظیم و تأثیرگذاری در کشور هستند باید همواره در مقابل خطرات دشمنان انقلاب آگاه و هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند با ترفندهای مختلف دانشجویان انقلابی ما را از مسیر رسیدن به اهداف نظام اسلامی منحرف کنند که در این راه باید همه هوشیار باشیم.

معاون فرماندار نهاوند افزود: در تاریخ ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ دانشجویان حق‌طلب ایران اسلامی درحرکتی ضد استکباری، اعتراضشان را با برپایی راهپیمایی نسبت به سفر معاون رئیس‌جمهور امریکا نشان دادند.

وی گفت: براثر حمله دژخیمان رژیم شاه به دانشجویان، مصطفی بزرگ نیا، مهدی شریعت رضوی و احمد قند چی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.

سلامتی بیان داشت: شهادت این سه دانشجو نشان‌دهنده استکبارستیز بودن قشر دانشجو و آگاه بودن نسبت به مسائل روز کشور است.

وی اظهار کرد: فلسفه گرامیداشت روز دانشجو مبارزه با استکبار است که دانشجویان ما نیز تاکنون به این مسئله توجه خوبی داشته‌اند و در آینده نیز باید آگاه و هوشیار باشند.

معاون فرماندار نهاوند گفت: همین مسئله استکبارستیزی باید در بین دانشجویان ما نهادینه شود تا ترفندهای دشمن در جنگ نرم نیز در مقابل اراده جوانان این مرزوبوم نقش بر آب شود.

وی بیان کرد: نقش جوانان دانشجو در توجه به مسائل مهم کشور بسیار مهم است و دانشجویان نیز باید همواره نسبت به تهدیدات دشمن و مسائل داخلی آگاهی لازم را داشته باشند.

سلامتی افزود: جنگ نرم یکی از برنامه‌های دشمن است که به آن نیز خیلی دل‌بسته‌اند و دانشجویان را نیز به‌عنوان جوانان این کشور تهدید می‌کند که باید مسئولان با برنامه‌ریزی و دانشجویان با بصیرت این نقشه دشمن را نیز خنثی کنند.

وی گفت: امسال در روز دانشجو برنامه‌های متنوعی توسط دانشگاه‌های مختلف اجرا می‌شود ولی مراسم اصلی روز دانشجو به‌صورت متمرکز در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما