تازه های سایت

کد مطلب: 24892
14. آذر 1394 - 14:01
تیم گرین کشاورز نهاوند با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال استان همدان، به لیگ دسته سوم کشور راه یافت.
 به گزارش سایت گرو، هفته هیجدهم و پایانی بازیهای لیگ برترفوتبال همدان جمعه با برگزاری دیدارهای مختلف پیگیری شد و تیم گرین کشاورز ملایر با برتری هفت بر یک برابر شهید شیرودی لالجین به برتری رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در این رقابت ها تیم های آشیانه و شهید امینی همدان نیز به ترتیب عنوان های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر را به دست آوردند.
همچنین در این پیکارها محمد گروسی سرمربی تیم گرین کشاورز نهاوند به عنوان برتری مربی فصل جاری لیگ برتر فوتبال همدان معرفی شد و حامد مولوی از این تیم با 24 گل زده عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرد.
هم اکنون تیم شهرداری همدان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور شرکت دارد و گرین کشاورز نهاوند نیز فصل آینده در این پیکارها حضور خواهد داشت.
گفتنی است 10 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان همدان حضور دارند که در پایان تیم های تالاروحدت همدان و چینی نام لالجین با قرار گرفتن در قعر جدول رده بندی به لیگ دسته اول سقوط کردند.
در پایان مسابقات اتحادجوان مریانج تیم اخلاق، مصطفی امیری نیک از تیم شهید امینی همدان مربی اخلاق، سیدمحمدطباطبایی از تیم شهید امینی همدان بازیکن اخلاق و
علیرضا شیری از تیم اتحادجوان به عنوان بازیکن برتر و پدیده مسابقات معرفی و در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

نهاوند نشان داد میتواند روی پای خود بایستد.تبریک
کسب رتبه اول لیگ برتر همدان و رفتن تیم نهاوند به مسابقات کشوری دسته سه ایران را به همه همشهریان در نهاوند و خارج از نهاوند تبریک میگویم.

دیدگاه شما