تازه های سایت

کد مطلب: 24820
7. آذر 1394 - 10:24
نوجوان نهاوندی در فاصله 430 کیلومتری نهاوند تا مرز مهران با عشق و علاقه خاصی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش سایت گرو، شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر حرکت زائران کربلا در بیشتر ایام سال افتخار دارد از زائران حرم عشق پذیرایی کند.

با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی حجم عبور زائران از شهرستان نهاوند بسیار زیاد شده است و به همین دلیل بسیجیان نهاوند و دوستداران اهل‌بیت موکب‌هایی را برای پذیرایی از زائران برپا کرده‌اند.

در یکی از این موکب‌ها که به نام مبارک سیدالشهدا نام‌گذاری شده است، نوجوانی بسیجی در فاصله 430 کیلومتری شهرستان نهاوند تا مرز مهران با عشق و شور خاصی کفش پای زائران حسینی را تمیز کرده و واکس می‌زند.

این نوجوان که علیرضا نام دارد، می‌گوید: بعد از مدرسه به این موکب می‌آیم و به زائران خدمت می‌کنم و از این کار بسیار خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که خادم امام حسین (ع) هستم.

وی ادامه داد: از این کار اصلاً خسته نمی‌شوم چون یک بسیجی هیچ‌وقت خسته نمی‌شود و تا اواخر شب در این مکان هستم و امیدوارم امام حسین (ع) این خدمت ناچیز را از من قبول کند.

حضور این نوجوان و واکس زدن کفش زائران آن‌قدر تصویر زیبایی از عمق عشق و ارادت مردم کشورمان به اهل‌بیت را نمایان می‌سازد که هر رهگذری با دیدن این صحنه اشک شوق و شعور از چشمانش سرازیر می‌شود.

 

514910

514911

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما