تازه های سایت

کد مطلب: 24786
2. آذر 1394 - 20:30
موکب و چاپ بنر برای مردم ویزا نمی شود؛
مدیریت کوچه بازاری بلای جان زوار اربعین!+تصاویر
در حالیکه مردم در مرزهای استان از وضیت نا به سامان ویزا جان به لب شده اند مدیران استانی و محلی در گوشه و کنار از زحمات خود در اربعین تقدیر و تشکر می کنند.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در حالیکه مردم در مرزهای استان از وضعیت نا به سامان ویزا جان به لب شده اند مدیران استانی و محلی در گوشه و کنار از زحمات خود در اربعین تقدیر و تشکر می کنند.

حیاتی فرماندار خرمشهر در شورای اداری این شهرستان در روز یکشنبه گفته است زیرساخت های لازم برای تردد زائران از مرز خرمشهر فراهم شده است و همکاری و هماهنگی مطلوبی نیز بین دستگاه ها وجود دارد.
 
حیاتی نگفت آیا معطل شدن چند روزه مردم در مرز شلمچه و کند بودن صدور ویزا از برکات زیرساخت هایی است که او از آنها سخن گفته است؟
 
این اظهارات در حالی است که چندی پیش فرماندار خرمشهر اعلام کرد که از ابتدای هفته جاری، یک گروه پنج نفره از کنسولگری عراق در منطقه مستقر می‌شوند تا برای ایام اربعین ویزای اضطراری صادر کنند.
 
انتشار این خبر کافی بود تا سیل مراجعان از شهرهای مختلف کشور به سوی این منطقه سرازیر شود اما وعده حیاتی در حد حرف ماند ولی این زائرین امام حسین بودند که آواره و دربه در در خرمشهر رها شدند.
 
اگر هماهنگی و همکاری مطلوب بین دستگاه ها وجود داشت آیا صدای نارضایتی مردم از مرزهای استان شنیده می شد؟
 
انصاری نماینده مردم آبادان در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته است روند فعلی خیل عظیم مشتاقان حضور در مانور عظیم اربعین امسال را محروم خواهد کرد.
 
 
وی در ادامه گفته می گوید تاخیر در صدور ویزا باعث تراکم جمعیت در روزهای پایایی مراسم اربعین خواهد شد که این موضوع امکان مدیریت مراسم را قطعا با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.
 
 
امروز بلاتکلیفی در صدور ویزا و کند بودن این روند مشکل اساسی زائرین اربعین است اما مسئولان به دنبال موکب زدن و چاپ بنر و پرچم رفته اند.
 

اجتماع بزرگ اربعین امروز به بزرگترین تجمع دنیای اسلام تبدیل شده است تجمعی که برای تسهیل امور نیاز به مدیرانی بزرگ دارد والا با مدیریت کوچه بازاری نه تنها به این اجتماع میلیونی کمک نمی کنیم بلکه ضربه هم خواهیم زد.

478625

دیدگاه شما