تازه های سایت

کد مطلب: 24767
29. آبان 1394 - 14:11
امام‌جمعه نهاوند گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و بسیجیان در خط مقدم تحقق آن قرار دارند.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج یکی از ابتکارات بی‌نظیر معمار کبیر انقلاب اسلامی است و به فضل خدا این نهاد منشأ خدماتی ارزنده برای نظام بوده است.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با دوراندیشی مثال‌زدنی خود فرمان تشکیل بسیج را در 5 آذر سال 1358 صادر کرد و امروز مردم ایران اسلامی ثمرات این دوراندیشی امام راحل را در بسیج متبلور می‌بینند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در طول دوران دفاع مقدس بسیجیان سلحشور همراه با سایر نیروهای انقلابی در جبهه‌ها حاضر می‌شدند و رشادت‌های بی‌نظیری از خود بر جای گذاشتند.

وی گفت: بعد از پایان جنگ تحمیلی بسیجیان در عرصه‌های مختلف سازندگی و پیشرفت کشور فعالیت کردند و هرکجا از روحیه بسیج بهره برده‌ایم پیشرفت کردیم.

مغیثی اظهار داشت: بسیجیان همواره با تبعیت از رهبر انقلاب در راه اهداف و آرمان‌های انقلاب حرکت کرده‌اند و در این راه از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند و بزرگ‌ترین آرزویشان شهادت در راه خدا است.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه بسیجیان حضور در عرصه‌های علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب است چون هرکجا که بسیجیان ورود کردند به حمدالله کارهای مؤثری صورت گرفته است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به‌خوبی بافرهنگ و تفکر بسیجی آشنا هستند و می‌دانند که اگر کوچک‌ترین تهدیدی علیه انقلاب اسلامی انجام شود بسیجیان جواب دندان‌شکنی به انها می‌دهند.

وی در پایان گفت: باید در همه زمینه‌ها و فعالیت‌ها از مدیریت جهادی و ظرفیت آحاد بسیج بهره ببریم چون این ظرفیت‌های فراوان انسانی نعمتی برای کشور ما است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما