تازه های سایت

کد مطلب: 24756
28. آبان 1394 - 9:41
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیش از 180 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین یکی از ابتکارات ایشان بود و به حمدالله امروز این نهاد انقلابی خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: جوانان بسیجی همواره با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی حرکت می‌کنند و در این راه هیچ‌گاه خسته نمی‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بسیجی دارای روحیه انقلابی و مطالبه گری است و با بصیرت مثال‌زدنی خود آماده اجرای مأموریت‌های مختلف در راستای منافع انقلاب اسلامی و عمل به دستورات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: امسال نیز همانند سال گذشته در هفته بسیج بیش از 180 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی با محوریت بسیجیان و مردم اجرا می‌شود که امیدواریم همه مردم در این برنامه حضور یابند چون بسیج از خود مردم است.

کریمی عنوان کرد: این برنامه‌ها در سطح سپاه ناحیه نهاوند، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود و طوری برنامه‌ریزی‌شده‌اند که بتواند اثرگذاری خوبی بر نسل جوان داشته باشد.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: در این هفته با حضور مسئولان سه سوله ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد تا جوانان و بسیجیان نقاط مختلف نهاوند فضای ورزشی بیشتری در اختیار داشته باشند.

وی افزود: فردا همزمان با سراسر کشور و قبل از نماز جمعه حضور حلقه‌های صالحین با عنوان میقات صالحین را در مصلا نماز جمعه خواهیم داشت و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در سه شهر نهاوند، فیروزان و گیان از سپاه خواهد بود.

کریمی گفت: روز شنبه بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند به دیدار امام‌جمعه شهرستان نهاوند خواهند رفت و سپس مسئولان به دیدار خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان پیشکسوت خواهند رفت.

وی بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، همایش پیشکسوتان بسیج، مراسم شب‌شعر بسیج، غبارروبی گلزار شهدا، تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری رژه خودرویی در سطح شهر، برپایی نشست‌های سیاسی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده نهاوند از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه نهاوند در این هفته است.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: در روز 5 آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج، تجمع 5 هزارنفری بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم آیت‌الله علیمرادیان نهاوند برگزار می‌شود که مهم‌ترین برنامه هفته بسیج در شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/  

478625

دیدگاه شما