تازه های سایت

کد مطلب: 24748
26. آبان 1394 - 22:50
امام جمعه نهاوند گفت: ولایت‌مداری و اتحاد رمز پایداری انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی بعد از ظهر امروز در همایش سه ساله‎های حسینی شهر اسدآباد در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)، اظهار کرد: حضرت علی اصغر(ع) و حضرت رقیه(س) به عنوان شهدای کوچک واقعه کربلا از لحاظ سنی، بزرگترین دلیل واقعه، مظلومیت امام حسین(ع) و قساوت دشمنان اهل بیت(ع) هستند.

وی گفت: یک انسان، شیعه یا غیرشیعه، وقتی بشنود در میدان جنگ پدری برای کودک 6 ماهه درخواست آب می‌کند و به جای آن در هدف تیر قرار دهند، متأثر خواهد شد.

امام جمعه نهاوند به دلایل واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: علت اصلی این واقعه در کربلا همان احیای دین اسلام است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) با شهادت خود دشمن را رسوا و اسلام را پیروز کرد، افزود: در مسائل اجتماعی دلایل زیادی بر این مهم دلالت دارد.

مغیثی زمان ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) را زمانی خواند که آمادگی در مردم ایجاد شود و جامعه پذیرای ظهورش باشد.

وی تصریح کرد: اگر امروز ملت دین‌مدار جامعه و مسئولان نظام دغدغه آینده انقلاب را دارند باید بدانند که با ایجاد اتحاد و ولایت‌مداری، انقلاب پایدار خواهد ماند.

امام جمعه نهاوند پیروزی انقلاب اسلامی را در گرو عملکرد و اتحاد مردم خواند و افزود: البته که آینده روشن و درخشان هر فرد در جامعه به عملکردهای او بستگی دارد.

وی با بیان اینکه امروز آفات و ابزار تهاجم دشمن زیاد است و یکی از آن‌ها ماهواره و اینترنت است، افزود: مادرانی که دغدغه فرزندان خود را دارند، باید مراقب این‌گونه تهاجمات دشمن باشند.

مغیثی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل شهید شدن امام حسین(ع) در راه اسلام، ماندگاری ارزش‌های اسلامی و عمل به واجبات الهی است که باید با عمل به آن‌ها موجب پایداری اسلام شویم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما