تازه های سایت

کد مطلب: 24737
25. آبان 1394 - 9:28
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه نقاشی روی بوم با موضوع عفاف و حجاب در نهاوند برپاشده است.

به گزارش سایت گرو، امیر بحیرایی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برنامه‌های بسیار متنوع و تأثیرگذاری توسط کانون بسیج هنرمندان نهاوند اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این هفته نمایشگاه‌های متعددی از آثار هنرمندان بسیجی در قالب برپایی نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی، نمایشگاه کتاب و نقاشی در شهرستان نهاوند برپا می‌شود که همه علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع حجاب و عفاف در قالب نقاشی روی بوم از آثار برجسته هنرمندان استان همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های نهاوند برپاشده است.

وی گفت: این هفته فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم فرهنگ بسیجی و عفاف و حجاب را با استفاده از روش‌های جذاب و تازه گسترش دهیم که برپایی این نمایشگاه در راستای تحقق این هدف بسیار مؤثر است.

 بحیرایی اظهار داشت: در این نمایشگاه 42 اثر بسیار زیبا با موضوع حجاب و عفاف به نمایش گذاشته می‌شود از امروز به مدت 10 روز پذیرای علاقه‌مندان به هنر و نقاشی است.

وی بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی گسترده‌ای که دشمن علیه نسل جوان به راه انداخته است، قطعاً برگزاری برنامه‌های فرهنگی با موضوعات دینی و مذهبی و جذب جوانان به این برنامه‌ها می‌تواند زمینه را برای فرهنگ‌سازی در جامعه فراهم کند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند افزود: موضوع عفاف و حجاب یکی از مسائل مهم جامعه امروز ما است که در صورت فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت عفاف، بسیاری از منکرات سطح جامعه از بین می‌رود.

وی گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج از ساعت 8 صبح تا 18 عصر پذیرای علاقه‌مندان است و دوستداران هنر و فرهنگ می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه‌های نهاوند واقع در اداره ارشاد اسلامی این شهرستان مراجعه کنند.

بحیرایی در بخش دیگری از سخنانش به دیگر برنامه‌هایی که در هفته بسیج برگزار می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: تقدیر از بسیجیان هنرمند، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای هنرمند، برپایی نمایشگاه عکس و نمایشگاه هنرهای تجسمی از برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان نهاوند در این هفته است.

وی بیان کرد: تقدیر از هنرمندان بسیجی، برگزاری عصر شعر با موضوع بسیج، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هنرمند و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

خیلی عالی این برنامه های فرهنگی واقعا لازم است

دیدگاه شما