تازه های سایت

کد مطلب: 24713
23. آبان 1394 - 12:38
مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: به دلیل قرار گرفتن شهرستان نهاوند در مسیر زائران کربلا، هیئت‌های مذهبی این شهرستان از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: هیئت‌های مذهبی شهرستان نهاوند از زائران کربلا و کسانی که با پای پیاده به زیارت حرم امام حسین (ع) می‌روند پذیرایی می‌کند.

وی اظهار کرد: شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان همدان با استان‌های غربی کشور همیشه به‌ویژه در ایام ماه محرم و اربعین حسینی محل عبور زائران کربلا است.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: با هماهنگی‌هایی که با هیئت‌های مذهبی نهاوند شده است در مسیر عبور زائران حسینی چندین ایستگاه صلواتی برپا می‌شود تا به این زائران عزیز خدمات‌رسانی شود.

وی گفت: علاوه بر ایستگاه‌های صلواتی که نزدیک به‌روز اربعین برپا می‌شوند دو ایستگاه صلواتی به‌صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از زائران کربلا است.

محبی بابیان اینکه این پذیرای برای دومین سال است که در نهاوند انجام می‌شود؛ اظهار داشت: فعالیت ایستگاه‌های صلواتی تا پایان اربعین و بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: معمولاً بعد از پایان ایام محرم و صفر زائران عراقی نیز برای زیارت اماکن مقدس کشورمان با پای پیاده به ایران سفر می‌کنند و درزمانی که در نهاوند حضور دارند توسط هیئت‌های مذهبی شهرستان نهاوند پذیرایی می‌شوند.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در شهرستان نهاوند بیش از 250 هیئت مذهبی فعالیت می‌کند که از این تعداد بیش از 30 هیئت مربوط به بانوان است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما