تازه های سایت

کد مطلب: 24693
21. آبان 1394 - 10:07
سه‌راهی دهفول بازهم حادثه آفرید
تصادف پژو با پیکان در نهاوند 7 زخمی برجای گذاشت
رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: براثر برخورد یک دستگاه پژو با یک پیکان در سه‌راهی روستای دهفول نهاوند 7 نفر مجروح شدند.

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تصادف در محور نهاوند به فیروزان در حدفاصل سه‌راهی روستای دهفول سریعاً دو اکیپ از فوریت‌های پزشکی نهاوند به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو به‌شدت به یک پیکان برخورد کرده بود و سرنشینان هر دو خودرو دچار حادثه شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: با کمک افراد حاضر درصحنه و امدادگران فوریت‌های پزشکی 7 سرنشین دو خودرو که بعضی از انها به‌شدت آسیب‌دیده بودند از دو خودرو خارج‌شده و امدادرسانی شدند.

وی گفت: 6 سرنشین این تصادف در خودروی پژو بودند و تنها سرنشین پیکان نیز در این حادثه به‌شدت زخمی شد که خوشبختانه این سانحه تلفات جانی در پی نداشت.

سیف اظهار داشت: همه 7 مجروح این حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی انها رو به بهبودی است.

وی افزود: سه‌راهی روستای دهفول نهاوند از محورهای بسیار خطرناک این شهرستان است که در بیشتر ایام سال شاهد وقوع تصادفاتی در این محور هستیم.

رئیس فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: در روزهای گذشته نیز براثر تصادف در سه‌راهی روستای شعبان متأسفانه 3 نفر کشته و 6 نفر نیز زخمی شده بودند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما