تازه های سایت

کد مطلب: 24679
19. آبان 1394 - 10:22
مربی تیم فوتبال یاران کوروش گفت: این تیم همانند تیم پاس بدهکاری های چند میلیاردی ندارد و مشکل ما تنها با پرداخت بیست میلیون تومان حل خواهد شد.

به گزارش سایت گرو، کوروش قپانپوری اظهار داشت: به منظور حضور قدرتمند تیم فوتبال یاران کوروش نهاوند در مسابقات کشوری، مسئولین ورزش استان باید از این تیم حمایت های بیشتری را انجام دهند.

وی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی برای بازیکنان این تیم، افزود: با وجد سرمای زیاد هوا در پاییز امسال، اعضای این تیم همچنان به دلیل کمبود بودجه با لباس های آستین کوتاه تمرینات خود را انجام می دهند.

این مربی فوتبال اظهارکرد: متاسفانه این تنها مشکل باشگاه نیست، چرا که مشکلات بسیار بزرگتری نیز برای ما وجود دارد که برخی از آنها بسیار ناراحت کننده است.

قپانپوری با اشاره به هزینه های ورودی در هر مسابقه، گفت: یکی دیگر از این مشکلات عدم توانایی تیم در پرداخت هزینه ورودی مسابقات است، که هنوز این پول به حساب لیگ واگذار نشده است.

وی عنوان کرد: این تیم همانند تیم پاس بدهکاری های چند میلیاردی ندارد و مشکل ما تنها با پرداخت بیست میلیون تومان حل خواهد شد.

این مربی فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا مسئولین ورزش استان بیش از پیش به تیم های شهرستانی توجه نموده و به مشکلات آنها رسیدگی نمایند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما