تازه های سایت

کد مطلب: 24632
13. آبان 1394 - 11:25
مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعارهای مرگ بر امریکای مردم نهاوند باشکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش سایت گرو، همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی شهرستان نهاوند نیز با برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی و نماد بارز آن یعنی آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

حضور دانش آموزان و دانشجویان به همراه سایر اقشار مردم از نکته‌های مهم این راهپیمایی در شهرستان نهاوند بود و این حضور حاوی این پیام بود که نسل جوان کشورمان هیچ‌گاه از مبارزه با استکبار جهانی خسته نمی‌شود.

راهپیمایان در نهاوند که از دقایقی قبل از برگزاری این مراسم در مقابل مسجد شهید حیدری نهاوند تجمع کرده بودند با شروع راهپیمایی به سمت میدان امام خمینی (ره) محل برگزاری مراسم اصلی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حرکت کردند.

 

474615

 

جوانان نهاوندی با لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مبارزه با استکبار جهانی همیشگی است و ادامه دارد، شعارهای مرگ بر آمریکا بسیار کوبنده‌تر و قوی‌تر از همیشه سردادند و با سردادن شعار ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده بیعتی مجد با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب داشتند.

پس از پیمودن مسیر راهپیمایی حاضران در مراسم روز 13 آبان امسال در میدان امام خمینی (ره) تجمع کردند و حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام‌جمعه شهرستان نهاوند در سخنانی بر ادامه دادن راه شهدا و مبارزه با ظلم و استکبار تأکید کرد.

وی گفت: امروز دشمن در زمینه مبارزه با ملت ایران ناامید شده است بنابراین سعی می‌کند تا با جنگ نرم فرزندان انقلاب را نسبت به با آرمان‌های شهدا بی‌تفاوت کنند بنابراین جوانان ایران اسلامی باید با پیروی از فرامین رهبر انقلاب و با افزایش بصیرت و آگاهی خود دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم آن‌ها ناامید کنند.

 

474613

 

ساخت آدمک‌های دولت‌مردان آمریکایی و رژیم صهیونیستی و حمل شعارنوشته‌هایی با مضمون ادامه مبارزه علیه استکبار جهانی از دیگر برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان نهاوند بود.

به آتش کشیدن پرچم‌های رژیم صهیونیستی و امریکا و قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی 13 آبان پایان‌بخش برنامه‌های روز مبارزه با استکبار جهانی در نهاوند بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

زنده باد انقلابی ترین شهر ایران.

دیدگاه شما