تازه های سایت

کد مطلب: 24626
12. آبان 1394 - 10:26
امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان امسال شعار مرگ بر آمریکا را قوی‌تر و کوبنده‌تر از همیشه سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: دانش آموزان و دانشجویان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان امسال بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های بزرگ امام خمینی (ره) خواهند داشت.

وی اظهار کرد: فلسفه شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران مقابله با ظلم و استکبار جهانی است و باید همواره به این مبارزه علیه استکبار جهانی ادامه دهیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز آمریکا به‌عنوان نماد بارز و عینی استکبار جهانی سعی در نفوذ و انحراف جوانان از مسیر انقلاب دارد که باید دانش آموزان و نسل جوان ما در این زمینه آگاه باشند و به دشمن اجازه نفوذ و فتنه‌انگیزی در کشور را ندهند.

وی گفت: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری به کشوری عزتمند و بااقتدار در دنیا تبدیل‌شده است که این اقتدار مرهون مقاومت جانانه مردم در مقابل استکبار جهانی است.

مغیثی اظهار داشت: روز 13 آبان به‌عنوان یک روز ملی مبارزه با استکبار ثبت‌شده که دلیل آن سه رویداد مهم دستگیری و تبعید حضرت امام در سال 43، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است.

وی عنوان کرد: مبارزه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار مربوط به یک‌زمان مشخص نیست و تا زمان زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمن استکباری که از همه ترفندها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده است سعی دارد با تهاجم فرهنگی خود جوانان ما را نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت کند و با ایجاد خلل در باورها و عقاید اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند.

وی گفت: یکی از راه‌های مقابله با دشمن حضور در راهپیمایی‌هایی مانند روز 13 آبان است تا دشمنان انقلاب اسلامی پیام شما از این حضور را دریافت کنند و چشم طمع به جوانان این مرزوبوم نداشته باشند.

مغیثی اظهار داشت: به امید خدا مردم ایران اسلامی و به‌تبع آن مردم نهاوند فردا حضور پرشوری در راهپیمایی خواهند داشت و جواب مستکبران عالم را با فریادهای مرگ بر امریکا خواهند داد.

وی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط منطقه و موضوع نفوذ آمریکا در منطقه، مردم ایران باید شعارهای مرگ بر امریکا را کوبنده‌تر و قوی‌تر از همیشه سر بدهند تا مجدداً استکبار جهانی را ناامید کنند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان از همه اقشار جامعه و مردم مومن و انقلابی نهاوند برای حضور گسترده در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما