تازه های سایت

کد مطلب: 24604
10. آبان 1394 - 13:34
رئیس هیئت فوتبال نهاوند گفت: تیم‌های فوتبال جوانان نهاوند در مسابقات لیگ فوتبال استان همدان به مقام‌های اول و سوم دست یافتند.

شهریار شمس در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان استان همدان با حضور 9 تیم از شهرستان‌های مختلف با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی اظهار کرد: در این رقابت‌ها دو تیم خوب شهرستان نهاوند خوش درخشیدند و به مقام‌های اول و سوم این مسابقات دست یافتند و افتخاری دیگربرای ورزش نهاوند کسب کردند.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند افزود: در روز پایانی این رقابت‌های تیم تختی نهاوند با سرمربیگری محمد نوروزی موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند و به‌عنوان نماینده فوتبال استان همدان به رقابت‌های قهرمانی کشور راه یابد.

وی گفت: تیم تختی نهاوند موفق شد در آخرین بازی خود با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 3 بر 1 تیم ستاره‌سرخ تویسرکان را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

شمس بیان داشت: تیم یاران کورش نهاوند نیز با سرمربیگری کورش قپانوری در این رقابت‌ها شرکت کرد و با قبول شکست 2 بر 1 در مقابل تیم اتحاد مریانج به‌عنوان سوم این رقابت‌ها رسید و تیم شهر مریانج نیز دوم شد.

وی بابیان اینکه فوتبال نهاوند در حال بازگشت به‌روزهای اوج خود است؛ بیان کرد: در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بزرگ‌سالان استان همدان نیز تیم مدعی گرین کشاورز نهاوند با هدایت علی گروسی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند اظهار داشت: در رقابت‌های لیگ برتر استان 10 تیم حضور دارند و تیم قهرمان به رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کند.

وی افزود: تیم گرین کشاورز نهاوند در این هفته در استادیوم علیمرادیان نهاوند میزبان تیم آشیانه همدان بود که این رقابت‌ها به علت بارش شدید باران لغو شد و در روزهای آینده برگزار می‌شود.

شمس گفت: تیم آشیانه همدان در دور رفت این رقابت‌ها با 6 گل مغلوب تیم آماده گرین کشاورز نهاوند شد، تیمی که صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر استان همدان است و امیدواریم که به مقام قهرمانی استان دست یابد.

وی اظهار داشت: شاگردان علی گروسی در تیم گرین کشاورز نهاوند تا پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان، با 27 امتیاز صدرنشین هستند و تیم‌های شهید امینی و آشیانه همدان به ترتیب با 23 و 22 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند در پایان عنوان کرد: همچنین تیم ملی پوشان نهاوند با هدایت محمد کولیوند در رده اول لیگ دسته اول استان همدان قرار دارند و در صورت قهرمانی به لیگ برتر استان راه می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام جناب شمس،نهاوند با این همه پتانسیل و ورزشکار چرا بطور ویژه حمایت نمیشود؟یا یک سایت مستقل ورزشی ندارد، مثل نهاوند فوتبال

دیدگاه شما