تازه های سایت

کد مطلب: 24596
10. آبان 1394 - 8:31
سرپرست شهرداری نهاوند از تلاش نیروهای شهرداری نهاوند برای رفع آبگرفتگی معابر خبر داد.

به گزارش سایت گرو، عباس حسنوند در جمع خبرنگاران با اشاره به برکت نزولات جوی در این فصل از آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران شدید در دو سه روز اخیر علاوه بر گشت‌زنی و بازدید سطح شهر و آماده باش کامل برای رفع مشکلات احتمالی، با تماس‌های شهروندان و درخواست‌هایشان برای رفع مشکل مواجه بودیم که سعی مجموعه شهرداری بر این بود تا حد توان به خواسته‌های شهروندان رسیدگی و رفع مشکل کنند.

وی بیان کرد: مجموعه شهرداری شاید تنها نیروهای خدمات‌رسان هستند که کارشان تعطیلی‌بردار نیست بلکه در شرایط سختی که ممکن است سایر ادارات مشمول تعطیلی و یا فعالیت کمتر شوند همه نیروهای شهرداری به ویژه در حوزه خدماتی و آتش‌نشانی فعالیت و وظایفشان برای خدمات‌رسانی به مردم مضاعف می‌شود.

وی افزود: سختی کار نیروهای شهرداری بر همگان کاملا آشکار، ملموس و قابل تقدیر است که در سخت‌ترین شرایط با کار و تلاش مضاعف از آسایش خود برای آسایش شهروندان می‌گذارند.

حسنوند تصریح کرد: به شهروندان اعلام می‌کنم که خدمتگذارانشان در مدیریت شهری هر آنچه در توان دارند برای راحتی و آسایش آنان به کار خواهند بست و از آنان انتظار می‌رود همانند همیشه ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.

وی همچنین با اشاره به ادامه شرایط ناپایدار جوی، از آماده باش تمام کارکنان، خودروها و تجهیزات شهرداری به منظور بازگشایی معابر شهر خبر داد و بیان کرد: تمام تلاش ما در حوزه خدمات شهری این است که نقاط آب گرفته شهر را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها تمهیدات لازم را بکار گرفته تا شهروندان از این نعمت آسمانی لذت ببرند.

حسنوند همچنین از فعالیت گسترده این حوزه در قالب گروه‌های رفع آبگرفتگی معابر در سطح شهر خبر داد و گفت: مشارکت شهروندان در عدم تخلیه زباله در نهرها که همواره به عنوان عامل مهم در آبگرفتگی مطرح است، می‌تواند یاری‌رسان ما در رفع این مشکل بوده و این امکان را فراهم می‌سازد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آبگرفتگی‌های احتمالی اقدام کنیم.

وی در پایان از پاسخگویی ۲۴ ساعته نیروهای خدوم شهرداری در طول بارندگی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری 33237447- داخلی144- مشکلات خویش را مطرح کرده و شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما