تازه های سایت

کد مطلب: 24513
30. مهر 1394 - 12:09
با استعفای شهردار نهاوند از سمت خود شهردار سابق شهر ملارد کرج به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه تصدی پست شهرداری نهاوند مدنظر شورای شهراست.

به گزارش سایت گرو، بعد از استعفای شاهین فرجی فر از سمت شهرداری نهاوند عباس حسنوند به‌عنوان سرپرست شهرداری نهاوند انتخاب شد و تا زمان معرفی شهردار نهاوند در این سمت باقی خواهد ماند.

در محافل رسانه‌ای و مجازی از شاهین کلانتری بنگر شهردار سابق شهر ملارد کرج به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه قبول سمت شهرداری نهاوند نام‌برده می‌شود.

یکی از اعضای شورای شهر نهاوند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما این موضوع را تأیید کرد و گفت صحبت‌هایی با وی شده است و اگر مشکلی پیش نیاید دکتر کلانتری به نهاوند خواهد آمد.

گفته می‌شود که نقش یکی از اعضای شورای شهر در انتخاب و معرفی کلانتری به‌عنوان شهردار جدید نهاوند بسیار مؤثر و پررنگ بوده و شورای شهر نهاوند نیز بر انتخاب وی اتفاق‌نظر دارند.

 

شاهین کلانتری بنگر شهردار حدید نهاوند

 

شاهین کلانتری در سابقه مدیریتی خود در سال 92 به‌عنوان شهردار شهر ملارد کرج خدمت کرده است.

وی متولد شهر بابل در استان مازندران است و دارای مدرک دکتری عمران است و بیش از 23 سال سابقه کار اجرایی در وزارت کشور را دارد.

کلانتری در حال حاضر دانشجوی ترم آخر مقطع دکتری دانشگاه روسیه در رشته مهندسی عمران زلزله است.

 وی در سابقه خود فعالیت به‌عنوان معاون امور مناطق شهرداری تهران را دارد و در حال حاضر به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی امور بین‌الملل و بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان مدیریت بحران کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

گزینه خوبی است، طرح های نهاوند مشخص است، پیشرفته شدن معلوم است. مهمترین مشکل اختلاف و حاشیه این شهر، نداشتن بودجه لازم و کافی برای طرح هاست. شهردارجدید باید از حق خوری ها و گرفتن اعتبارات شهری نهاوند دفاع کند.و طرح های توسعه نهاوند را دسته بندی کند. پیشرفته و توسعه یافتگی حق نهاوند است. به قول شاعر: فقط شهر نهاوند .......... بقیه شهرها،خرابند.
سلام به نظر من شورا عجولانه عمل کرد ایشان یک سال و نیم شهردار بوده در ملارد و شهریور 92 توسط شورا عزل شده و یک جوان ملاردی نیز در زمان ایشان مقابل شهرداری خودسوزی کرده است
شنیده شده ایشان از گزینه های معرفی شده توسط نماینده .... ....... است که برای منافع خود ...... منافع یک شهر را رها کرده است

دیدگاه شما