تازه های سایت

کد مطلب: 24512
30. مهر 1394 - 8:01
شاهین فرجی فر شهردار نهاوند از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش سایت گرو، شاهین فرجی فر شهردار نهاوند بعد از 22 ماه فعالیت در شهرداری نهاوند از سمت خود استعفا داد.

فرجی فر عصر دیروز استعفای خود را تقدیم شورای شهر نهاوند کرد و با موافقت اعضای شورای شهر وی از شهرداری نهاوند خارج شد.

بعد از استعفای شهردار نهاوند حسنوند به‌عنوان سرپرست شهرداری نهاوند تا زمان انتخاب شهردار جدید منصوب شد.

در قسمتی از متن استعفای شهردار نهاوند آمده است: خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزارم که بعد از قریب دو سال، باهمت جمعی توانستیم دستاورد بزرگی به نام رضایتمندی مردمی را کسب نماییم و اکنون بااحساس مسئولیت و در راستای شتاب بخشیدن به فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری و نیز به‌منظور ایجاد فرصت انتخاب مجدد برای اعضای محترم شورا، استعفای خود را از تصدی مسئولیت شهردار نهاوند اعلام می‌نمایم.

فرجی فر افزوده است: وظیفه خود میدانم از همراهی و حمایت بی‌دریغ حجت‌الاسلام و المسلمین مغیثی امام‌جمعه معزز، جناب آقای مهندس نیکبخت استاندار فرهیخته همدان و معاونین محترم ایشان، فرمانداران محترم، اعضای محترم شورای اداری شهرستان، اصحاب محترم رسانه، همکاران سخت‌کوش و عزیز خودم در خانواده بزرگ شهرداری و علی‌الخصوص مردم عزیز و شریف نهاوند قدردانی و طلب حلالیت نمایم.

برای شما اعضای شورای محترم اسلامی شهر نهاوند آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

از شاهین کلانتری به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه تصدی سمت شهرداری نهاوند نام‌برده می‌شود و طبق شنیده‌های خبرنگار ما اقدامات و توافقات ابتدایی برای شهردار شدن وی انجام‌شده است و کلانتری به‌زودی به نهاوند خواهد آمد.

 

تصویر نامه استعفای شهردار نهاوند

 

459180

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

بدون شک حاشیه بی تاثیر نبوده، بعد از انتخاب فرماندار، استاندار و امام جمعه نهاوند را به دور از حاشیه توصیه کردند، که متاسفانه ترکشش شهردار را گرفت، سیاست بازی در شورای شهر موج می زند.در این مدت که بود در حد توانش رنگ روی شهر واقعا یه کمی تغییر کرد و لی خوب هرکس نمی تواند در این شهر ثبات داشته باشد، مشکل شهرداری نهاوند نداشتن بودجه کافی است. ونداشتن درآمد پایدار نه شهرداران. بعدی هم همین وضعیت.
واقعا حیف شد

دیدگاه شما