تازه های سایت

کد مطلب: 24446
24. مهر 1394 - 13:45
با حضور فرمانده سپاه استان همدان مرحله دوم و اصلی رزمایش الی بیت‌المقدس با انجام عملیات کمین و ضد کمین در پادگان قدس نهاوند اجرا شد.

به گزارش سایت گرو، ظهر امروز با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان و مسئولان شهرستان نهاوند دومین روز از رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس نهاوند با انجام عملیات کمین و ضد کمین و کنترل نقاط حساس شهر نهاوند با موفقیت انجام شد.

فرمانده سپاه استان همدان در جمع گردان‌های حاضر در رزمایش گفت: پیام رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در استان همدان برای دوستان انقلاب پیام صلح و آمادگی کامل نیروهای بسیجی است و برای دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را دارد که بسیجیان از تهدیدهای شما هیچ ترسی و در مقبل شما در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی اظهار کرد: هدف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس توانمندسازی بسیجیان و آگاه‌سازی مسئولان است تا بتوانند رسالت خود را بهتر بشناسند و در مقابل تهدیدات دشمن آماده باشند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: آمریکایی‌ها و کشورهای دشت نشانده آن‌ها بعد از آزمایش موشک دوربرد عماد و نشان دادن تصاویر شهر موشکی سپاه جوسازی‌ها و حاشیه‌هایی بی‌فایده‌ای را بر ضد جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند.

وی گفت: استکبار جهانی بداند این جوسازی‌ها فایده‌ای ندارد و ملت ایران قدرتی بسیار قوی تز از موشک دارد که این بسیجیان جان‌برکف هستند که اگر فرمانده کل قوا دستور دهد درس تاریخی به آن‌ها خواهند داد.

 

442349

 

ابوحمزه بیان داشت: بسیجیان منتظر دستور رهبر انقلاب هستند تا همه گزینه‌های روی میز و زیر میز و خود میز را بر سر آن‌ها خراب کند و به حمدالله بسیج و نظام جمهوری اسلامی این توان را دارد.

وی عنوان کرد: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر استان همدان با موفقیت در حال برگزاری است و بسیجیان و مسئولان برگزاری رزمایش تا این لحظه به‌خوبی مأموریت‌های محوله را اجرا کرده‌اند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: رزمایش الی بیت‌المقدس در استان همدان با شرکت 38 گردان انجام می‌شود که شامل 27 گردان بیت‌المقدس، 10 گردان امام حسین و یک گردان کوثر است که به مدت دور روز در استان همدان با موفقیت اجرا شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی گفت: بسیجیان ما باید سیره و روش این شهید بزرگوار را سرلوحه عمل خود قرار دهند و همواره آماده جان‌فشانی برای کشور باشند.

 

442345

 

ابوحمزه اظهار داشت: بسیجیان ما باید همیشه مانند سردار همدانی آماده و پابه‌رکاب باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را در دل‌های خود تقویت کنند زیرا سردار همدانی همواره آرزوی شهادت داشت و سرانجام نیز مزد یک‌عمر مجاهدت خود را با شهادت درراه حق دریافت کرد.

وی بیان داشت: دشمن با نقشه‌های پیچیده و خطرناک سعی در نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی کشور دارد تا باورها و خطی مشی کشور را بر اساس اراده خود تغییر دهد که در این راه همه مردم و مسئولان باید آگاه باشند.

فرمانده سپاه استان همدان در پایان گفت: تغییر در ماهیت و محتوای نظام یکی دیگر از اهداف امریکا برای نفوذ در کشور است که برای مقابله با این تهدیدات همه باید در هر پست و مقامی به فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و گوش‌به‌فرمان ایشان باشیم.

 

442348

 

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند گفت: رزمایش دوروزه الی بیت‌المقدس شهرستان نهاوند از صبح پنج‌شنبه با فراخوان نیروها آغاز شد و بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین در محل اردوگاه قدس حاضر شدند.

وی اظهار کرد: در این رزمایش 3 گردان بیت‌المقدس و یک گردان امام حسین (ع) به‌عنوان پشتیبان گردان‌های بیت‌المقدس حضور داشتند و در روز دوم رزمایش با انجام مأموریت‌های عملی توانمندی‌های خود را ارتقا دادند.

کریمی بیان داشت: در این رزمایش بسیجیان عملیات دفاع از کوی و برزن، فراگیری آموزش‌های مربوط به سلاح‌های سازمانی، پدافند دورتادور، امداد و نجات، کنترل معابر، دفاع از مرکز حساس و مهم و عملیات کمین و ضد کمین را به مدت دو روز اجرا کردند.

وی گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی و دفاع همه‌جانبه بسیجیان درمقابل هر دشمن و تهدیدی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما