تازه های سایت

کد مطلب: 24445
24. مهر 1394 - 1:48
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت: عده‌ای می‌خواهند چهره ظالم و آدم کش نظام سلطه را بپوشانند و می‌گویند که نظام سلطه‌ای وجود ندارد.

به گزارش سایت گرو، سردار سالار آبنوش در یادواره 50 شهید سرافراز شهر و بخش گیان نهاوند گفت: امروز ما هر چه داریم به برکت وجود شهدای گران‌قدری است که با رشادت‌های خود انقلاب اسلامی را در مقابل نظام سلطه پیروز کردند و امنیت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی بابیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بسیار مهم و اثرگذار است؛ اظهار داشت: دفاع مقدس یک پدیده بی‌نظیر در طول تاریخ است چون ما در جنگی نابرابر در مقابل رژیم صدام که نماینده استکبار جهانی بود قرار گرفتیم و به همت فرزندان ایران اسلامی از این آوردگاه سربلند بیرون آمدیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) افزود: بعضی از قلم‌به‌دستان و تریبون داران درصدد عادی کردن دفاع مقدس و کم‌اهمیت جلوه دادن این رویداد حماسی و بزرگ هستند، درصورتی‌که دفاع مقدس سند افتخار و اقتدار نظام اسلامی است.

وی گفت: یکی از مسئولان سابق به ما می‌گفت برگزاری یادواره دیگر کافی است و این برنامه ها را جمع کنید و معتقد بود برگزاری یادواره شهدا کینه بین ایران و عراق را زیاد می‌کند.

آبنوش عنوان کرد: این مسئول در بعضی جلسات معتقد بود که حالا جنگی اتفاق افتاده و تمام‌شده و یک اشتباهی شده است، بنابراین نباید این یادواره‌ها ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: به کوری چشم این عناصر خودفروخته و با تلاش مردم و با بصیرت مثال‌زدنی شما به حمدالله مراسم یادواره شهدا در تمام نقاط کشور اسلامی باشکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس ملت ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورایی فتنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: جنگ تحمیلی، فتنه‌های 78 و 88، موضوع تحریم و بحث هسته‌ای نمونه‌هایی از فتنه‌ها و چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی بودند که ملت بصیر ایران اسلامی با الگو قرار دادن قیام امام حسین(ع) و به تأسی از فرهنگ عاشورایی سربلند از این فتنه‌ها خارج شدند.

آبنوش در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: ما امروز به برکت خون شهدا کشوری مقتدر هستیم و طبق فرموده رهبر انقلاب اگر کشوری مقتدر نباشد ظلم می‌بیند و سیلی می‌خورد.

وی افزود: کودک کشی و مظلوم‌کشی برای نظام سلطه به یک افتخار تبدیل‌شده، ولی چهره زشت آن‌ها برای مردم جهان رو شده است؛ که نمونه اخیراین مظلوم‌کشی نظام سلطه در به شهادت رساندن دختر بی‌گناه فلسطینی برای همگان روشن شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت: این چهره واقعی نظام سلطه است و قیام امام حسین (ع) هم چهره ظالم سلطه گران را برای ما نمایان کرده است و بعد از انقلاب نیز امام همواره برنشان دادن چهره ظالم نظام سلطه تأکید داشت.

وی اظهار داشت: عده‌ای می‌خواهند این چهره ظالم و زشت را بپوشانند و می‌گویند اصلاً نظام سلطه‌ای وجود ندارد و درواقع می‌خواهند چهره استکبار جهانی را ماله‌کشی کنند.

آبنوش بیان کرد: این افراد ساده‌اندیش باید بدانند که اگر ما اقتدار و قدرت نداشته باشیم آیا نظام استکباری به ما رحم می‌کند؟ و آیا آن‌ها با ما مماشات می‌کردند؟

وی افزود: تنها راه ادامه حیات انقلاب اسلامی و بالا بودن پرچم نهضت حسینی داشتن قدرت و اقتدار در همه ابعاد است و این اقتدار ما مبنی بر اعتقاد است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت: افزایش اقتدار ما ریشه در فرهنگ دینی ما دارد و اولین قدرت ما داشتن نعمت ولی‌فقیه است که در سایه مدیریت ولایت‌فقیه کشور ما در حال افزایش اقتدار است.

وی اظهار داشت: افزایش قدرت دفاعی و امنیتی از موئلفه های مقتدر شدن است و علی‌رغم همه سیاه نمایی‌ها و جوسازی‌های بعضی از مزدوران قلم‌به‌دست، تحت رهبری مقام عظمای ولایت ملت ایران روزبه‌روز مقتدرتر می‌شود.

آبنوش گفت: امروز دوست و دشمن به اقتدار نظام اسلامی اعتراف می‌کنند و ما نیز باید در موئلفه های دیگر افزایش اقتدار مانند علم و فناوری و اقتصاد بیشتر تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در موضوع علم و فناوری باهمت فرزندان انقلاب اسلامی پیشرفت کرده‌ایم و بنا به گفته خود آن‌ها الآن رتبه علمی ما در بین 10 کشور اول دنیا است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) افزود: اقتصاد به‌عنوان سومین موئلفه از افزایش اقتدار در کشور ما کمتر موفق بوده است و در این حوزه نیز به مردان انقلابی بیشتر و کار جهادی نیاز است که با اجرای فرامین رهبر انقلاب مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی افق‌های روشنی پیش روی اقتصاد ما خواهد بود.

وی در پایان گفت: سپاه در زمینه اقتصاد مقاومتی قدم‌های موثری برداشته است و با تکیه‌بردرون و استفاده از متخصصان جوان و انقلابی کشور زمینه اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما