تازه های سایت

کد مطلب: 24425
22. مهر 1394 - 13:47
دختر جودوکار نهاوندی موفق شد مدال برنز مسابقات جودوی قهرمانی آسیا در کشور تایلند را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سایت گرو، نهمین دوره مسابقات جودوی نوجوانان قهرمانی آسیا با کسب مدال برنز لیلا سیاوشی ورزشکار ارزنده نهاوند به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات که به مدت 3 روز با حضور ۱۶۴ جودوکار از ۲۲ کشور آسیایی به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک برگزار شد لیلا سیاوشی موفق شد تنها مدال کاروان ایران را در بخش بانوان به دست بیاورد.

تیم‌های نوجوانان و جوانان جودو ایران در بخش بانوان با هشت جودوکار در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد و لیلا سیاوشی در وزن ۴۸- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.

سیاوشی در این رقابت‌ها در دور نخست استراحت داشت و سپس "کاکاریوف" از ترکمنستان را با ضربه‌فنی از پیش رو برداشت و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

وی در این مرحله به نماینده چین تایپه با اخطار باخت و به گروه بازنده‌ها رفت. او در جدال برای کسب مدال برنز حریف هندی خود را با ضربه‌فنی شکست داد و روی سکوی سوم ایستاد؛ و عملکرد بسیار خوبی از خود به ثبت رساند.

این جودوکار ملی‌پوش روز گذشته در میان استقبال مسئولان و ورزش دوستان شهرستان نهاوند به زادگاهش بازگشت و در گفت گویی با خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحالم که برای کشورم و شهرم نهاوند افتخارآفرینی کردم و تمام تلاشم را خواهم کرد که در مسابقات آینده مدال خوش‌رنگ‌تری کسب کنم.

وی با تشکر از خانم سلیمی مربی تیم ملی افزود: برای کسب مدال بهتر در آسیا و کسب موفقیت‌های بیشتر باید سخت تمرین کنم و خیلی به آینده امیدوار هستم و فکر کنم پیشرفت خوبی داشتم چون سال گذشته در مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ نتوانستم موفق شوم و امسال هم می‌توانستم به فینال برسم ولی با اخطار به حریفم باختم و سوم شدم.

دارنده مدال برنز آسیا گفت: از تجربیات این مسابقات درس خواهم گرفت و با تمرین زیاد و برنامه‌ریزی به فکر مدال‌های بهتری هستم و از پدر و مادرم، مربیان تیم ملی، مسئولان و مربیان نهاوندی و مسئولین فدراسیون تشکر می‌کنم.

 

440237

440241

440246

440255

440238

440239

440252

440250

440236

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

ممنونیم بانوی جوان ، تو هم یک ملکه لائودیسه موفق نهاوندی هستی.

دیدگاه شما