تازه های سایت

کد مطلب: 24421
21. مهر 1394 - 13:02
فرمانده سپاه نهاوند گفت: رزمایش دو روزه گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین (ع) شهرستان نهاوند در پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس گردان‌های بسیج شهرستان نهاوند روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری با حضور 4 گردان در اردوگاه قدس شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این رزمایش 3 گردان بیت‌المقدس و یک گردان امام حسین (ع) حضور خواهند داشت که مأموریت‌های محوله را با آمادگی کامل اجرا می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: هدف از برگزاری این رزمایش ارتقای آمادگی و توان رزمی بسیجیان، افزایش توان معرفتی و بصیرتی آن‌ها و فراگیری آموزش‌های لازم برای انجام مأموریت در شرایط حساس است.

وی گفت: در این رزمایش بسیجیان عملیات دفاع از کوی و برزن، فراگیری آموزش‌های مربوط به سلاح‌های سازمانی، پدافند دورتادور، امداد و نجات، کنترل معابر، دفاع از مرکز حساس و مهم و عملیات کمین و ضد کمین را به مدت دو روز اجرا می‌کنند.

کریمی اظهار داشت: اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و مسئولان و برگزاری برنامه‌های بصیرت افزایی و معنوی از دیگر برنامه‌های برگزاری این رزمایش خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: مهم‌ترین هدف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی و دفاع همه‌جانبه بسیجیان در مقابل هر دشمن و تهدیدی است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اجرای مراحل عملی رزمایش باهدف تقویت بنیه معنوی و اعتقادی بسیجیان در مقابل تهدیدات نرم دشمن نیز نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی همزمان با اجرای رزمایش برای بسیجیان اجرا می‌شود.

کریمی گفت: کلاس‌های توجیهی، تمرین و فراخوانی و سازمان‌دهی گردان‌ها قبل از اجرای رزمایش برای بسیجیان برگزارشده است و بسیجان و مسئولان نیز برای اجرای هرچه بهتر رزمایش کاملاً توجیه شده‌اند.

وی افزود: گردان‌های حاضر در این رزمایش پس از تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا صبح پنج‌شنبه فراخوان و به محل اجرای رزمایش اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: صبح جمعه نیز پس از قرائت دعای ندبه با حضور مسئولان اجرایی شهرستان نهاوند و گردان‌های حاضر در رزمایش مراسم صبحگاه مشترک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما