تازه های سایت

کد مطلب: 24415
20. مهر 1394 - 16:16
فرمانده سپاه نهاوند گفت: 310 دانش‌آموز دختر از دبیرستان‌های شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ کامران کریمی در مراسم بدرقه این کاروان گفت: اردوی راهیان نور یکی از بهترین کارهای فرهنگی است که باعث ایجاد روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان و نسلی می‌شود که جنگ را تجربه نکرده‌اند.

وی اظهار کرد: اگر جوانان و نوجوانان ما بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند در آینده افسران بسیار قوی در مبارزه با جنگ نرم دشمن می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آن‌ها را بافرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام می‌کند.

وی گفت: این نهاد با همکاری اداره آموزش‌وپرورش نهاوند هرساله اعزام دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در دستور کار خود دارد.

کریمی عنوان کرد: در همین راستا امروز 310 نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های نهاوند به همراه مربیان و راویان دوران دفاع مقدس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این دانش‌آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند و هرچه بیشتر و بهتر بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چندین مرحله اعزام از همه اقشار بسیج صورت گرفته است و تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به جبهه و جنگ به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام می‌شوند.

وی گفت: تا پایان امسال در چندین مرحله اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر انجام می‌شود و بیش از 2000 نفر تا پایان سال به اردوهای راهیان نور خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما