تازه های سایت

کد مطلب: 24413
20. مهر 1394 - 15:32
فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند" همدان از توقیف و کشف یک محموله قاچاق به ارزش بیش از 300میلیون ریال توسط عوامل انتظامی بخش خزل این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان در تشریح این خبر بیان داشت: طرح مقابله و مبارزه با کالای قاچاق در حوزه استحفاظی بخش خزل از توابع شهرستان نهاوند و با به‌کارگیری نیروهای مجرب و تشکیل چند تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی این بخش اجرایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:مأموران در حین اجرای طرح موردنظر و با استفاده از رصد و اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی یک خودروی حامل کالای قاچاق شدند.

وی گفت:در پی این اطلاعات به‌دست‌آمده بلافاصله مأموران انتظامی بخش خزل در مسیر تردد خودرو مستقر و به محض رؤیت ،آن را متوقف می‌کنند که در بازرسی به‌عمل‌آمده از خودرو تعدادی لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش ریالی بیش از300میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر تصریح کرد:اجرای مقطعی طرح‌های مقابله و مبارزه با کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان با جدیت و تدبیر و ابتکار عمل توسط پلیس نهاوند به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

دیدگاه شما