تازه های سایت

کد مطلب: 24384
17. مهر 1394 - 5:58
خبرگزاری رویترز مدعی شد
اثابت 4 موشک کروز به خاک ایران
خبرگزاری رویترز، به نقل از یک مقام کاخ سفید مدعی شد که چهار تا از موشکهای کروز روسیه که از دریای خرز پرتاب شده بود، در ایران سقوط کرده است.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفته است که کشورش مواضع گروه تروریستی داعش را از فاصله 1500 کیلومتری در سوریه هدف حمله 26 موشک کروز خود قرار داده است، خبرگزاری رویترز، به نقل از یک مقام کاخ سفید مدعی شد که چهار تا از موشکهای کروز روسیه که از دریای خرز پرتاب شده بود، در ایران سقوط کرده است.

صدای آمریکا در گزارشی ضمن اشاره به حملات موشکی روسیه به داعش از دریای خزر نوشت: موشک های کروز روسیه با استفاده و بهره گیری از خاک ایران و آسمان پروازی 4 استان گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی به مناطق تحت نفوذ داعش در سوریه پرتاب شد.

رعنا رحیم پور خبرنگار و مجری شبکه بی بی سی فارسی نیز در صفحه توییترش خبر اثابت 4 موشک کروز روسیه به خاک ایران را تایید کرد و نوشت: تکاب در مسیر پرواز موشک های کروز از دریای خزر به سوریه بود!

این در حالیست که خبر سقوط شی ناشناسی در صبح روز چهارشنبه در روستای قزقاپان در ۳۵ کیلومتری شهر تکاب از توابع استان آذربایجان غربی زمزمه هایی را در برخی رسانه ها بوجود آورد که شاید سقوط این شی بی ارتباط با ادعای مقامات آمریکایی نباشد.

شدت انفجار این شیء پرنده سبب شکسته شدن شیشه پنجره های ده ها (بیش از ۱۰۰)واحد مسکونی و ترک خوردن دیوار های غیر مقاوم منازل این روستا گردید و صدای این انفجار حتی در روستاهای مجاور نیز شنیده شد.

باید منتظر بود که دولتمردان کشورمان نسبت به این ادعای مقامات آمریکایی چه موضعی خواهند گرفت. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما