تازه های سایت

کد مطلب: 24376
16. مهر 1394 - 5:31
فرماندار نهاوند گفت: سالانه بیش از 200 مورد جهیزیه توسط مجمع خیرین ازدواج در نهاوند تامین می‌شود.

به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری فارس، کریم حمیدوند در همایش مجمع خیرین ازدواج نهاوند با اشاره به اینکه امروزه اکثر خانواده‌ها گرفتار تجملات شده‌اند، اظهار کرد: اگر زندگی‌ افراد بر پایه مادیات و زرق و برق باشد نتیجه‌ای جز بروز اختلاف و مشکلات در بر نخواهد داشت.

وی با اشاره به تشکیل مجمع خیرین ازدواج در شهرستان نهاوند گفت: فعالیت این مجمع در حوزه شهرستان تاثیرگذار بوده و با وجود گذشت چند سال از فعالیت آن، شاهد اقدامات مثبتی بودیم.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: طبق نظر کارشناسان، آمار طلاق و اختلافات در خانواده‌های ساده و به دور از تجملات، کمتر است پس باید مردم را از این موضوع آگاه کرد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی برای دوری از تجملات، به بروز پدیده شوم طلاق در جامعه اشاره کرد و گفت: امروزه بسیاری از خانواده‌ها با گرفتار شدن در دام چشم و هم‌چشمی به بنیان خانواده ضربه می‌زنند؛ غافل از اینکه دوام زندگی در ساده‌زیستی است.

حمیدوند یکی دیگر از دستاوردهای تشکیل زندگی برپایه مبانی دینی و ساده‌زیستی را تربیت فرزندان سالم و با ایمان دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: به همت مجمع خیرین ازدواج در شهرستان نهاوند، سالانه زمینه ازدواج بیش از 200 زوج مهیا می‎شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما