تازه های سایت

کد مطلب: 24356
15. مهر 1394 - 4:21
رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نهاوند گفت: بر اساس آمار شش ماهه اول سال جاری 94 درصد تصادفات شهری نهاوند مربوط به موتورسیکلت می باشد.
به گزارش سایت گرو به نقل از ایرنا، سرگرد فرشید کرمی در جلسه هماهنگی فرهنگیاران پلیس نهاوند افزود: در شش ماه اول امسال چهار نفر بر اثر برخورد موتورسواران با عابر پیاده و یا با دیگر وسایل نقلیه کشته شده اند و دهها نفر نیز زخمی گردیده اند.

وی استفاده نکردن از کلاه ایمنی را یکی از عوامل تصادفات منجر به مرگ در نهاوند ذکر کرد و گفت: در اوایل امسال به منظور فرهنگ سازی درباره استفاده از کلاه ایمنی 500 عدد کلاه بین موتور سواران توزیع شد که فقط پنج درصد آنان از این وسیله ایمنی استفاده می کنند.
کرمی بر فرهنگ سازی در زمینه استفاده درست از وسایل نقلیه تاکید کرد و گفت: یکی از مواردی که لازم است توسط خانواده ها مورد توجه قرار گیرد بحث فرهنگ سازی درباره درست رانندگی کردن و استفاده صحیح از وسیله نقلیه است زیرا ضرر و زیانهای ناشی از تصادفات باعث می شود که خانواده ای یک عمر داغدار می شود.
وی به دو مشکل مهم رانندگی و ترافیک در نهاوند اشاره کرد و گفت: در شهرستان نهاوند مشکل عمده در دو بحث است یکی اینکه برخی در برابر قانون لجبازی می نمایند و فکر می کنند که قانون مزاحم آنهاست و دیگری افرادی هستند که از شخصیتهای شهرستان می باشند و انتظار دارند که آنها نباید جریمه شده و با دیگران فرق داشته باشند.
 کرمی با بیان اینکه فرهنگیان از جمله آحاد مورد وثوق مردم می باشند از آنان خواستند که در این زمینه در کلاسهای درس برای دانش آموزان اطلاع رسانی نموده و آموزشهای لازم را به آنان ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما