تازه های سایت

کد مطلب: 24352
13. مهر 1394 - 22:19
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با حضور در بیمارستان بعثت همدان از مامور نیروی انتظامی نهاوند که هنگام انجام وظیفه توسط مجرم مورد اسیدپاشی واقع شده بود، دلجویی کرد.
دلجویی معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از مامور وظیفه شناس نهاوندی+تصاویر

به گزارش سایت گرو، محمد ابراهیم الهی تبار در این دیدار که مهرداد نادری فر سرپرست سابق فرمانداری نهاوند نیز وی را همراهی می کرد، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت درمانی این مامور، گفت: در هفته نیروی انتظامی وظیفه داشتم در ملاقات حضوری این هفته را به شما تبریک بگویم و از خدمات شما تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت برای مردم است و ماموران جان بر کف این نیرو در ایجاد احساس امنیت برای مردم فداکارانه به استقبال خطر می روند.

وی با تشکر از زحمات کادر درمانی پرسنل بیمارستان بعثت اظهار امیدواری کرد، این مامور وظیفه شناس هرچه سریعتر بهبودی خود را بازیافته و به خدمت بیشتر به مردم ادامه دهد.

در اوایل مهر ماه سرهنگ محسن اقبالیان، فرمانده نیروی انتظامی نهاوند، از اسیدپاشی یک مجرم به روی پدر خود و مأموران نیروی انتظامی و جراحت سه نفر از پرسنل نیروی انتظامی و پدر فرد مجرم خبر داده بود.

پس‌ازاین اسیدپاشی دو نفر از مأموران و پدر مجرم که دچار سوختگی سطحی می‌شوند به‌صورت سرپایی مداوا می‌شوند و از بیمارستان مرخص می‌شوند.

یکی از مأموران به علت شدت سوختگی پس از انتقال به بیمارستان علیمرادیان نهاوند سریعاً به بیمارستان بعثت همدان منتقل می‌شود و مورد مداوا قرار می‌گیرد.

علت این اسیدپاشی ازاین‌قرار بوده است که پدر این مجرم به دلیل آزار و اذیت فرزند معتاد خود به مراجع قضایی شکایت می‌کند و حکم جلب وی را دریافت می‌کند.

پس‌ازاینکه مجرم از حضور سه مأمور و پدر خود در پشت درب منزلش مطلع می‌شود به پشت‌بام فرار کرده و ازآنجا نسبت به اسیدپاشی پدرش و سه مأمور نیروی انتظامی اقدام می‌کند.

هم اکنون حال عمومی این مأمور نیروی انتظامی رو به بهبودی است.

 

431082

431081431083

دیدگاه شما