تازه های سایت

کد مطلب: 24339
12. مهر 1394 - 20:35
حواشی مراسم تودیع و معارفه فرماندار نهاوند
دوبیتی پرمعنای فرماندار سابق نهاوند در مراسم تودیع و معارفه
فرماندار سابق نهاوند در مراسم تودیع خود و معارفه فرماندار جدید نهاوند یک دوبیتی با معنا از میر سید علی همدانی را در آخر سخنرانی خود سرود.

به گزارش سایت گرو، مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید نهاوند در حالی برگزار شد که این مراسم حواشی به دنبال داشت.

یکی از این حواشی تأخیر در شروع برگزاری مراسم بود که ظاهراً به یک‌روال عادی برای شروع جلسات مختلف تبدیل‌شده است.

اشتباهات نوشتاری در بعضی از بنرها یکی دیگر از نکات حاشیه‌ای مراسم بود که دقت متصدیان را می‌طلبید.

زمانی که امامعلی عبدالملکی فرماندار بومی و سابق نهاوند برای ایراد سخنرانی به جایگاه دعوت شد تعدادی از حاضران در میانه‌های سالن با شعارهای خود از فرماندار سابق نهاوند حمایت کردند و در پایان سخنرانی نیز این روند ادامه داشت.

کریم حمیدوند فرماندار جدید نهاوند نیز که بعد از دریافت حکم از طرف استاندار با تشویق حضار به پشت تریبون رفت، از همه مسئولان ادارات درخواست کرد که از چاپ بنر و پلاکارد برای تبریک به وی جدا خودداری کنند که این جمله حمیدوند با تشویق حضار همراه شد.

حمیدوند در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان نهاوند در بخش های مختلف افزود: من قول شرف می‌دهم که تمام سعی و تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان نهاوند به کاربندم و قابلیت‌های آن را بیشتر نمایان‌سازم.

خارج شدن امام‌جمعه نهاوند از مراسم در هنگام اذان ظهر از دیگر نکات جالب مراسم بود که استاندار همدان نیز در هنگام سخنرانی به این عادت خوب و همیشگی امام‌جمعه نهاوند اشاره کرد.

استاندار همدان در هنگام سخنرانی خود مرتباً از وجود اختلاف‌های گروهی و جناحی در نهاوند سخن می گفت و تصریح می‌کرد: که این اختلافات روند توسعه شهرستان نهاوند را با مشکل مواجه کرده است که در قسمتی از سخنرانی وی یک از حاضران با گفتن تکبیر و همراهی حاضران جو سالن را کلاً عوض کرد.

نیکبخت گفت: اگر اختلافات داخلی و حاشیه‌سازی‌ها نبود الآن محل ساختمان تخریب‌شده دخانیات بعد از چند ماه تخریب باید به یک میدان مرکزی تبدیل می‌شد که چشم هر بیننده‌ای را نوازش دهد.

شاید مهم‌ترین حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار نهاوند خواندن دوبیتی توسط امامعلی عبدالملکی فرماندار سابق نهاوند بود که در پایان سخنرانی خود سرود.

عبدالملکی گفت: با توجه به اینکه امسال به نام میر سید علی همدانی نام‌گذاری شده است سخنرانی خودم را به این دوبیتی پرمعنا از ایشان خاتمه می‌دهم:

هر که ما را یادکرد ایزد مر او را یاد باد           هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد

هر که اندر ره ما خاری فکند از دشمنی        هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی‌خار باد

انتهای پیام/

دیدگاه شما