تازه های سایت

کد مطلب: 24334
11. مهر 1394 - 10:58
با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کریم حمیدوند به‌عنوان فرماندار جدید نهاوند معرفی شد.

به گزارش سایت گرو، در مراسمی با حضور استاندار همدان، معاونین استانداری جمعی از مردم و مسئولان شهرستان نهاوند مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید نهاوند در سالن اداره ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد.

در این مراسم محمدناصر نیکبخت استاندار همدان گفت: بی‌لیاقتی و بی‌دقتی دولت سعودی در روز عید قربان این عید را به عزای امت اسلامی تبدیل کرد.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بااقتدار اثرگذار خود حجت را بر همگان تمام کرد و دولت سعودی باید مقصرین را معرفی کند و به امت اسلامی پاسخ‌گو باشد.

استاندار همدان افزود: تلاش برای خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه عمل مسئولان قرار گیرد و مسئولان مردم را ولی‌نعمت خود بدانند و در راستای حل مشکلات آن‌ها قدم بردارند.

وی با تشکر از حضور مردم نهاوند در استقبال از رئیس‌جمهور در سفر استانی به همدان گفت: این سفر برکات بسیار خوبی برای مردم استان همدان و به‌ویژه مردم نهاوند داشت.

نیکبخت اظهار کرد: مردم نهاوند نیازمند خدمت بیشتر هستند و لیاقت این خدمات را نیز دارند که سفر اخیر ریاست‌جمهور 25 میلیارد تومان اعتبارمستقیم برای تکمیل پروژه‌های شهرستان نهاوند در برداشت.

 

 

وی بیان داشت: این اعتبارات در طرح‌های تکمیل بیمارستان نهاوند، اتمام شبکه فاضلاب شهری نهاوند، ساخت دانشگاه علوم انسانی، آبیاری تحت‌فشار و ایجاد و تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی هزینه خواهد شد.

استاندارهمدان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: شهرستان نهاوند آن‌طور که شایسته این شهرستان و گذشته درخشان این شهر است، پیشرفت نکرده است و مجادلات و بحث‌های بی‌فایده سیاسی و گروهی به‌اندازه خود به این شهر ضربه زده است.

وی خطاب به فرماندار جدید نهاوند گفت: توسعه شهرستان نهاوند اولویت اول فرماندار جدید خواهد بود و وی نباید خود را در هیچ گروه و دسته‌ای قرار دهد و فقط به فکر خدمت به مردم باشد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی امام‌جمعه شهرستان نهاوند در سخنان کوتاهی اظهار داشت: بنا بر احادیث و روایت هر جامعه‌ای که از محور ولایت خارج شود نمی‌تواند دین را اداره کند.

وی عنوان کرد: ولایت و اعتقاد مردم به آن باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و همه مردم و مسئولان باید قدردان این نعمت باشند.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش افزود: نهاوند متأسفانه از مناقشات سیاسی ضربه خورده است و درواقع زخم‌خورده مسائل سیاسی است.

 

 

وی گفت: مردم از این جدل‌های بی‌فایده خشته شدند و تشنه خدمت هستند و مسئولان باید تمام توجهشان صرف خدمات به مردم باشد و توجهی به مناقشات سیاسی نکنند چون این بحث‌ها به‌جز خسران به ضرر مردم خواهد بود.

در ادامه این مراسم آقایان امامعلی عبدالملکی و مهرداد نادری فر فرماندار و سرپرست سابق فرمانداری نهاوند گزارشی از عملکرد خود را ارائه کردند.

در پایان این مراسم با حکمی از سوی وزیر کشور کریم حمیدوند به سمت فرمانداری نهاوند انتخاب شد و حکم خود را از استاندار همدان دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

باعرض تبریک به فرماندار جدید، امیدواریم افق های جدید برای شهر شاخص ایران داشته باشد..

دیدگاه شما