تازه های سایت

کد مطلب: 24331
10. مهر 1394 - 10:59
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هنگام سخنرانی خود در سازمان ملل کتابی از مقام معظم رهبری در مورد فلسطین را نشان داد.
ماجرای کتابی که نتانیاهو در سازمان ملل نشان داد+ تصاویر

به گزارش سایت گرو، نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل به تکرار ادعاهای بی‌اساس خود بر ضد جمهوری اسلامی پرداخت و در قسمتی از سخنرانی خود برای رساند مفهوم خود و تأثیرگذاری بیشتر بیش از 40 ثانیه سکوت کرد.

وی که سابقه کارهایی ازاین‌دست را در سابقه خود در هنگام سخنرانی در سازمان ملل دارد این بار کتابی از مقام معظم رهبری درباره فلسطین و مسئله قدس را به دست گرفت و به حضار نشان داد.

 کتابی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آن اشاره کرد؛ کتابی است با عنوان فلسطین از منظر مقام معظم رهبری با مقدمه دکتر علی‌اکبر ولایتی که مجموعه‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره موضوع فلسطین در خطبه‌های نماز جمعه در این کتال گردآوری شده است.

این کتاب در 8 بخش کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسؤولیت‌ها، جنایات، راه‌حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آیندهٔ روشن، بیانات مقام معظّم رهبری را در مورد فلسطین مرور کرده است.

این کتاب به کوشش سعید صلح میرزایی به‌صورت فارسی و انگلیسی در ۴۱۶ صفحه توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شد.

در بخشی از این کتاب آمده است: مسئلهٔ فلسطین، مهم‌ترین مسئلهٔ دنیای اسلام است. هیچ مسئلهٔ بین‌المللی‌ای در دنیای اسلام از این بالاتر نیست؛ چون تسلّط غاصبانِ سرزمین فلسطین و قدس بر این بخش از پیکر امّت اسلامی، منشأ بسیاری از ضعف‌ها و دشواری‌ها در دنیای اسلام است. امیدواریم خدای متعال برکات و فضل خود را بر ملت فلسطین و بردنیای اسلام نازل کند و آن‌ها را مشمول لطف و نصرت خود قرار دهد. ما آفاق را روشن می‌بینیم.

 

دیدگاه شما