تازه های سایت

کد مطلب: 24328
9. مهر 1394 - 17:28
مراسم جشن عاطفه ها به منظور جمع آوری کمکهای دانش آموزان به همکلاسیهای نیازمند با شعار مهر در انتظار همدلی در سطح مدارس نهاوند برگزار شد .

به گزارش سایت گرو، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند دراین مراسم گفت: جشن عاطفه ها امسال اواخر شهریور در سطح 50 پایگاه شهری و روستایی و مراکز برگزاری نمازجمعه برگزار شد و این جشن در سطح 200 واحد آموزشی نیز امروز به اجرا در آمده است.
علی کاویانی افزود: برای برگزاری جشن عاطفه ها بیش از 22 هزار پاکت مخصوص جمع آوری هدایای نقدی بین دانش آموزان توزیع شد که دانش آموزان وجوه خود را برای کمک به همکلاسهای خود به صندوقهای جمع آوری واریز نمودند.
وی افزود: تمامی کمکهای جمع آوری شده مدارس درجشن عاطفه ها پس از صورتجلسه در اختیار مدارس و انجمن اولیاء و مربیان قرار داده می شود تا بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.
وی گفت: سال گذشته در مراسم جشن نیکوکاری یک میلیارد ریال کمکهای مردمی و دانش آموزی از سطح شهر و روستا و همچنین مدارس جمع آوری شد که در اختیار مدارس و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفت>
وی گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 300 دانش آموز تحت پوشش این نهاد قرار دارند و از حمایتهای لازم در خصوص تامین مایحتاج تحصیلی بهره مند می شوند .
جشن عاطفه ها همه ساله به منظور جمع آوری کمکهای مردمی و دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی در سطح شهر و مراکز نماز جمعه برگزار می شود و در سطح مدارس نیز با بازگشایی مدارس جشن عاطفه ها با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار می شود.
در حال حاضر بیش از 24 هزار و 500 نفر دانش آموز در مدارس نهاوند به تحصیل اشتغال دارند .

دیدگاه شما