تازه های سایت

کد مطلب: 24286
6. مهر 1394 - 8:40
با حضور فرمانده سپاه استان همدان انجام شد
افتتاح 2 پایگاه مقاومت بسیج در نهاوند+ تصاویر
با حضور فرمانده سپاه استان همدان 2 پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای شهرستان نهاوند افتتاح شد.
افتتاح 2 پایگاه مقاومت بسیج در نهاوند+ تصاویر

به گزارش سایت گرو، با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند 2 پایگاه بسیج در روستاهای عسگرآباد و دهموسی افتتاح شد.

پس از افتتاح پایگاه بسیج روستای دهموسی، سردار ابوحمزه در جمع مردم این روستا گفت: همه آحاد مردم باید بسیجی شوند چون روحیه انقلابی و بسیجی است که اهداف انقلاب را محقق می‌کند.

وی اظهار کرد: همان‌طور که در زمان دفاع مقدس به جوانان بسیجی اعتماد شد و آن‌ها نیز در کنار سایر نیروهای مسلح فداکاری‌های بسیار بزرگی از خود نشان دادند امروز نیز کشور به جوانان بسیجی احتیاج دارد.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: جوانان روستایی ما نیز باید در کنار سایر فعالیت‌های روزانه خود، جذب پایگاه‌های بسیج شوند و مسئولان سپاه نیز امکانات موردنیاز پایگاه‌های بسیج را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه شهرستان نهاوند نیز گفت: پایگاه‌های بسیج نقش مهمی در جلوگیری از جنگ نرم دشمن بر عهده‌دارند زیرا می‌توانند باتربیت جوانان مومن و انقلابی سد محکمی در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: از همه امکانات سپاه نهاوند برای کمک و تجهیز پایگاه‌های بسیج استفاده می‌کنیم و امیدواریم که جوانان ما نیز در برنامه‌های بسیج حضور فعال داشته باشند.

کریمی افزود: پایگاه‌های بسیج شهید متوسلیان روستاهای دهموسی و شهید باکری روستای عسگرآباد با زیربنای 54 متر و اعتباری بالغ‌بر 56 میلیون تومان از محل اعتبارات بسیج برای استفاده جوانان این روستاها ساخته‌شده است.

پس از افتتاح این 2 پایگاه بسیج سردار ابوحمزه به همراه فرمانده سپاه نهاوند از روند ساخت پایگاه بسیج روستای شهرک نهاوند نیز بازدید کردند.

 

 

401666

401668
401672
401679
401688
401681
401671
 
 
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما