تازه های سایت

کد مطلب: 24276
5. مهر 1394 - 23:55
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: رزمندگان غیور اسلام در طول 8 سال جنگ تحمیلی با تبعیت از ولی‌فقیه، خالصانه و برای خدا مبارزه کردند.

به گزارش سایت گرو، سردار حاج مهدی ظفری در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نهاوند در جمع نمازگزاران گفت: دفاع مقدس صحنه رشادت‌ها و فداکاری‌های فرزندان ایران اسلامی بود که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی اظهار کرد: صدام و حامیان استکباری‌اش که رویای فتح چندروزه ایران و پایان دادن به انقلاب اسلامی را در سر می‌پروراندند وقتی در میدان عمل با سد محکم فرزندان انقلابی ملت ایران مواجه شدند؛ متوجه شدند که با ملتی که از شهادت نمی‌ترسند توان مقابله نخواهند داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس خالصانه به میدان مبارزه وارد شدند و با تبعیت از ولی‌فقیه موفق شدند دشمن بعثی را برای همیشه از کشور بیرون کنند.

وی گفت: رزمندگان و ایثارگران کشورمان با تقدیم عزیزترین سرمایه زندگی خود یعنی جانشان امنیت و آسایش و پیشرفت را برای ما به ارمغان آوردند و بر ما واجب است که قدردان این نعمت‌ها باشیم.

ظفری عنوان کرد: همه ما به‌ویژه نسل جوان باید با الگوبرداری از فرزندان این آب‌وخاک ادامه دهنده راه و سیره عملی شهدا باشند تا دشمن را برای همیشه از نفوذ در کشور ناامید کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان استکباری ملت ایران در طول سال‌های پس از انقلاب از همه ترفندهای خود برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند ولی ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود و تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: با توجه به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن باید فرهنگ دفاع مقدس را هرچه بیشتر در بین جوانان گسترش دهیم که هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای این کار است.

وی گفت: جوان مومن و انقلابی که با سیره و روش رزمندگان و شهدای دفاع مقدس آشنا شود می‌تواند در مقابل تهدیدات دشمن و جنگ نرم خود را مصون کند و با دشمن مقابله کند.

ظفری اظهار داشت: همگی باید به فرامین مقام معظم رهبری به‌صورت دقیق عمل کنیم تا به نقطه‌های آرمانی مدنظر ایشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی برسیم.

وی عنوان کرد: ایشان در دیدارهای اخیرشان بر موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی به‌عنوان نیاز روز اقتصاد کشور تأکید کردند که همه مردم و مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در بخش دیگری از سخنانش افزود: شهرستان نهاوند ازجمله شهرهای فعال در روزهای دفاع مقدس بود زیرا هم زیر حملات موشکی و بمباران هواپیماهای صدام بود و هم رزمندگان نهاوندی در جبهه‌ها به دفاع از کشور می‌پرداختند.

وی در پایان گفت: تقدیم 850 شهید و هزاران جانباز و ایثارگر نشان‌دهنده حضور فعال مردم نهاوند در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است و امروز ما باید یاد شهدا را در جامعه زنده کنیم زیرا زنده نگه‌داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امروز به‌عنوان یک وظیفه تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما