تازه های سایت

کد مطلب: 24266
5. مهر 1394 - 23:37
معاون فرماندار نهاوند گفت: عملیات اجرایی احداث 3 مدرسه در روستاهای نهاوند با کمک بنیاد برکت آغاز شد.

به گزارش سایت گرو، سید رضا سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: بنیاد برکت که وابسته به‌فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) است باهدف محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور طرح‌هایی را اجرا می‌کند.

وی اظهار کرد: یکی از روش‌های محرومیت‌زدایی این بنیاد ساخت مدرسه در روستاهای محروم و دورافتاده کشور است که با پیگیری‌های انجام‌شده، این بنیاد 3 مدرسه را نیز در روستاهای نهاوند احداث خواهد کرد.

معاون فرماندار نهاوند افزود: از رویکردهای مهم این بنیاد رفع محرومیت در جامعه است که با ساخت چندین مدرسه در سراسر کشور تاکنون گام‌های اساسی و خوبی در این زمینه برداشته‌شده است.

وی گفت: در 3 روستای توانه، ده حیدر و بابا رستم با همکاری و مساعدت بنیاد برکت 3 مدرسه ابتدایی ساخته خواهد شد تا از تردد دانش آموزان این روستاها به روستاهای دیگر برای رفتن به مدرسه جلوگیری شود.

سلامتی عنوان کرد: عملیات اجرایی این 3 مدرسه شروع‌شده است و طبق توافق صورت گرفته این مدارس تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی اظهار داشت: مدارس روستاهای ده حیدر و بابا رستم 6 کلاسه و مدرسه روستای توانه 9 کلاسه است که با بهره‌برداری از این مدارس فضاهای آموزشی نهاوند وضعیت مناسب‌تری به خود خواهند گرفت.

معاون فرماندار نهاوند افزود: یکی از معضلات اصلی مدارس نهاوند فضاهای فرسوده فیزیکی است که در مواقع اضطراری بسیار خطرناک هستند بنابراین در حال رایزنی با این بنیاد هستیم تا در صورت امکان مشکلات فیزیکی فضاهای آموزشی نهاوند را نیز حل کنیم.

وی همچنین گفت: سال گذشته با همکاری بنیاد برکت چند طرح اجرایی در شهرستان نهاوند که مشکلاتی داشتند و در حال خروج از چرخه تولید بودند به تولید خود ادامه دادند و مشکلاتشان رفع شد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما