تازه های سایت

کد مطلب: 24239
24. شهريور 1394 - 9:27
تیم فوتبال پیشکسوتان نهاوند روز پنج‌شنبه و از ساعت 17 در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیشکسوتان منطقه گوشه سرآسیاب می‌رود.
بازی دوستانه فوتبال تیم پیشکسوتان نهاوند با تیم منطقه گوشه سرآسیاب روز پنج شنبه برگزار می‌شود

به گزارش سایت گرو، به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه فوتبال دوستانه بین تیم‌های پیشکسوتان نهاوند و تیم پیشکسوتان گوشه سرآسیاب روز 5 شنبه ساعت 17 در استادیوم آیت‌الله علیمرادیان نهاوند برگزار می‌شود.

برگزاری این بازی از این نظر جالب است که در ترکیب تیم گوشه سرآسیاب بازیکنان قدیمی فوتبال نهاوند حضور دارند.

یزدان افراز هماهنگ‌کننده بازی و یکی از بازیکنان پیشکسوت تیم گوشه سرآسیاب در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحال هستیم که پس از پیگیری‌های متعدد با مسئولان هیئت فوتبال نهاوند موفق شدیم که تدارک یک بازی دوستانه با تیم پیشکسوتان نهاوند را ببینیم.

وی اظهار کرد: در ترکیب تیم گوشه سرآسیاب بیشتر بازیکنان نهاوندی حضور دارند که به خطر شرایط شغلی چند سالی است که در نهاوند سکونت ندارند و امیدوارم که بازی خوبی شود.

افراز بیان داشت: با مسئول هیئت فوتبال نهاوند هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است و این مسابقه در ساعت 17 روز پنج‌شنبه همین هفته در نهاوند برگزار می‌شود که امیدواریم مردم از این بازی استقبال خوبی داشته باشند.

وی گفت: سعی داریم در ترکیب تیم خودمان از دو تن از بازیکنان سابق فوتبال نهاوند که هم‌اکنون در خارج از کشور حضور دارند استفاده کنیم که این عزیزان نیز اعلام کردند که اگر ممکن باشد برای این بازی از خارج کشور به نهاوند سفر خواهند کرد.

فوتبالیست سابق نهاوند عنوان کرد: در پایان این مسابقه با حضور مسئولان نهاوند از فوتبالیست‌های پیشکسوت این شهرستان و حاضران در این رقابت تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما