تازه های سایت

کد مطلب: 24219
23. شهريور 1394 - 10:26
جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت: باهدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه پیاده‌روی خانوادگی در سطح همه شهرهای استان همدان اجرا می‌شود.
پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر استان همدان برگزار می‌شود

سردار مظاهر مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلیرمردی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی است که همواره باید در راستای گرامیداشت این ایام تلاش کرد.

وی اظهار کرد: در این هفته باید یادی کرد از همه شهدایی که با نثار جان خود، آزادی و امنیت را برای همه ما به وجود آوردند و باعث شدن ایران اسلامی امروز در اوج قدرت و صلابت باشد.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان افزود: به‌رسم همه‌ساله امسال نیز برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان در سراسر استان همدان تدارک دیده‌شده است.

وی گفت: این برنامه‌ها با محوریت مردم و در سطح شهرها روستاها و در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

مجیدی اظهار کرد: در کنار برنامه‌های مختلفی که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده‌شده است؛ برنامه‌های شاخص و محوری نیز انجام خواهد شد که برگزاری پیاده‌روی خانوادگی یکی از این برنامه‌ها است.

وی بیان داشت: برنامه پیاده‌روی به‌صورت همزمان در مرکز استان و همه شهرهای بزرگ استان اجرا می‌شود که باهدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایجاد شادی و نشاط در بین خانواده‌ها اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان افزود: پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه سوم مهرماه و در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس رأس ساعت 7 صبح در سراسر استان همدان اجرا می‌شود و به‌قیدقرعه نیز به شرکت‌کنندگان هدایایی تقدیم می‌گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهرستان نهاوند به‌عنوان یکی از شهرهایی است که در دفاع مقدس نقش عمده‌ای بر عهده داشت و تقدیم 850 شهید و هزاران نفر آزاده و جانباز خود گواه این مدعی است.

مجیدی عنوان کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای نهاوند، شهید سرافراز محسن امیدی به‌عنوان شهید شاخص سال معرفی‌شده است که باید در راستای ترویج رشادت‌ها و خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار کار شود.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است که با بهره‌گیری از رزمندگان و خانواده شهدا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه توسعه دهیم و به جوانان الگوهایی مانند شهید امیدی را معرفی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان در پایان با تشکر از سپاه ناحیه نهاوند در راستای جمع‌آوری کمک برای جبهه مقاومت گفت: سال گذشته شهرستان نهاوند رتبه نخست را در جمع‌آوری کمک برای جبهه مقاومت در استان همدان به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما