تازه های سایت

کد مطلب: 24206
22. شهريور 1394 - 13:36
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان شهرستان نهاوند موفق شدند به مقام سوم مسابقات انتخابی استان همدان دست یابند.

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: مسابقات کشتی آزاد انتخابی استان همدان در رده جوانان به مدت 2 روز در شهر همدان برگزار شد که در روز پایانی، نفرات و تیم‌های برتر معرفی شدند.

وی اظهار کرد: در این مسابقات 10 تیم از شهرستان‌های استان همدان و 2 تیم از همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم نهاوند موفق شد به مقام سوم تیمی این رقابت‌ها دست یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در این مسابقات که با شرکت 65 کشتی‌گیر برگزار می‌شد، تیم نهاوند با 61 امتیاز سوم شد و تیم‌های همدان الف و همدان ب به ترتیب با 71 و 61 امتیاز اول و دوم شدند.

وی گفت: تیم همدان ب و نهاوند در امتیازات با یکدیگر برابر شدند ولی چون خطای تیم نهاوند بیشتر بود تیم نهاوند به مقام سوم رسید.

کولیوند اظهار داشت: بنا بر اعلام مسئولان نفرات اول هر وزن در قالب تیم استان همدان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند عنوان کرد: جوانان آزادکار نهاوند در این رقابت‌ها موفق شدند در وزن‌های 96 و 120 کیلوگرم به مقام اول و در وزن 74 کیلوگرم به مقام سوم برسند.

وی گفت: در بخش انفرادی نیز این نتایج به دست آمد؛ در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریفی‌نیا و در وزن 120 کیلوگرم مهدی ساکی به مقام اول رسیدند و امین کولیوند در 74 کیلو به مقام سوم دست‌یافت.

کولیوند بیان داشت: در رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی جوانان استان همدان نیز تیم نهاوند با 62 امتیاز پس از همدان الف و تویسرکان به مقام سوم دست‌یافت.

وی افزود: در رشته‌فرنگی تیم شایسته نهاوند موفق شد؛ 2 مقام اولی و 2 مقام دومی به همراه یک مقام سوی کسب کند و پس از همدان 74 امتیازی و تویسرکان 68 امتیازی به‌مانند کشتی آزاد در رتبه سوم استان قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در بخش انفرادی نیز در اوزان 50 و 120 کیلوگرم به ترتیب یونس کیش علی‌آبادی و رضا کرازی به مقام نخست دست‌یافتند و در وزن‌های 66 و 84 کیلوگرم نیز محمدامین سوری و میلاد خدارحمی به مقام دوم رسیدند و در وزن 96 کیلوگرم نیز محسن محمودوند سوم شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما