تازه های سایت

کد مطلب: 24163
19. شهريور 1394 - 13:09
استاندار همدان در نشت خبری با اصحاب رسانه در همدان از قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به‌عنوان سرپرست فرماندار ملایر نام برد.

به گزارش سایت گرو به نقل از ملایری‌ها، استاندار همدان شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه  گزارشی از مصوبات و طرح‌های حاصل از سفر رئیس‌جمهور به استان همدان  ارائه کرد.

استاندار همدان در این نشست از قیاسی به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری ملایر نام برد.

خبرگزاری ایسنا در گزارش خود با اشاره به سخنان استاندار درباره فرماندار ملایر نوشته است:

 وی در بخش دیگری بابیان اینکه قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به‌عنوان سرپرست فرمانداری ملایر معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی به دوره انتخابات شاید توانستم قیاسی را راضی کنیم، در این پست بماند.

خبرگزاری مهر هم با اشاره به سخنان استاندار درباره فرماندار ملایر نوشت:

نیک‌بخت در خصوص فرماندار ملایر نیز عنوان کرد: قیاسی معاون منابع انسانی استاندار قرار نبود فرماندار ملایر شود و بلکه گزینه‌های دیگری مطرح‌شده اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است و آقای قیاسی فعلاً سرپرستی فرمانداری ملایر را بر عهده دارد تا زمانی که فرماندار مشخص شود.

چند ماهی است  که بارها صحبت‌هایی درباره جابه‌جایی فرماندار ملایر مطرح‌شده است و گزینه‌های فراوانی برای این سمت مطرح‌شده‌اند.

هر بار پس از صحبت‌های انجام شده درباره جابه جایی فرماندار ملایر به دلایل نامعلوم این کار یا تکذیب و یا کنسل می‌شده است.

آخرین باری که جابه جایی فرماندار مطرح شد به ماه گذشته باز می‌گردد که پس از صاحبه قائم مقام وزیر کشور صحبت های جا به حایی فرماندار ملایر قوت گرفت. 

حال با توجه به سخنان شب گذشته استاندار شاید به‌زودی شاهد جابه‌جایی فرماندار ملایر باشیم و باید منتظر ماند و دید که سرانجام فرماندار ملایر چه خواهد شد و آیا وضعیت فرماندار ملایر بالاخره از وضع ماندن و رفتن مشخص می‌شود یا نه؟

انتهای پیام/

دیدگاه شما