تازه های سایت

کد مطلب: 24156
18. شهريور 1394 - 18:32
رئیس هیئت ورزش‌های باستانی شهرستان نهاوند با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان در تکمیل پروژه‌های سالن باستانی نهاوند و روستای دهفول، گفت: تنها یک زورخانه در نهاوند فعال است.

به گزارش سایت گرو، محمدتقی شهبازی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در گذشته نهاوند دارای ۷ زورخانه بود، گفت: متأسفانه با وجود افزایش تعداد علاقه‌مندان این رشته، سالن‌های ورزش های باستانی در نهاوند از بین رفته و جایگزین مناسبی نداشته‌ است.

شهبازی گفت: در حال حاضر تنها یک زورخانه در شهرستان نهاوند فعال بوده و از حداقل امکانات و استانداردها برخوردار است.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی نهاوند به کسب رتبه دوم کشوری پیشکسوتان این رشته در نهاوند اشاره کرد و گفت: باتوجه به ظرفیت موجود و علاقه‌مندی جوانان و پیشکسوتان این رشته، مسئولان باید در خصوص تکمیل دو سالن باستانی مجموعه علیمرادیان نهاوند و روستای دهفول اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باید این دو پروژه از قانون تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی خارج شود، ابراز امیدواری کرد که بهره‌برداری این دو پروژه در آینده‌ای نزدیک محقق شود.

وی در ادامه افزود: مسئولان باید با توجه به علاقه‌مندی جوانان نهاوندی در خصوص آموزش آکادمیک این رشته ورزشی نیز اقدامات لازم را انجام دهند چراکه پتانسیل این فعالیت‌ها در نهاوند وجود دارد

دیدگاه شما