تازه های سایت

کد مطلب: 24140
18. شهريور 1394 - 9:38
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا در صدر بدهکاران جهان قرار دارد، گفت: گسترش تفکر انقلاب اسلامی دشمن را دستپاچه و وحشت‌زده کرده است.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جمع فرماندهان بسیج حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان آبیک در سالن سردار شهید غلامحسین‌ پورفلاح، ضمن تشریح علل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن، امروز از گسترش تفکر انقلاب اسلامی دستپاچه و وحشت‌زده است .

وی با تشریح علل دشمنی استکبار با ملت ایران عنوان کرد: امروز نقاط کلیدی جهان از دست مستکبران درآمده و تفکر انقلاب اسلامی ایران رو به گسترش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن بیان مشکلاتی که آمریکایی ها و غرب با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خاطر نشان کرد: امروز آمریکا در صدر بدهکاران جهان است، به طوری که با 17 هزار میلیارد دلار بدهی، بیشتر درآمد سالانه‌اش را صرف بدهی‌های خارجی می‌کند.

نقدی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه نیز بدهی‌های زیادی داشته و با مشکلات مالی درگیر هستند، یادآور شد: امروز مشاهده این مشکلات در داخل بدنه استکبار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران موجب شده تا غرب با جمهوری اسلامی ایران دشمنی داشته باشد.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیدگاه شما