تازه های سایت

کد مطلب: 24117
16. شهريور 1394 - 12:58
رئیس هیئت ووشوی نهاوند گفت: فرود ظفری ووشوکار مطرح نهاوندی به عنوان یکی از ووشوکاران ثابت تیم ملی در وزن 60 کیلوگرم در اردو ماندگار شد.

به گزارش سایت گرو، احمد اسدی با اشاره به حضور ووشو‌کار نهاوندی در اردوی تیم ملی اظهار کرد: ووشوکاران نهاوندی نقش قابل توجهی در کسب موفقیت‌های ووشوی استان دارند و ورزشکاران برجسته‌ای از این شهرستان به ووشوی کشور معرفی شده است.

وی افزود: فرود ظفری ووشوکار مطرح نهاوندی به اردوی تیم ملی دعوت شد و پس از گذراندن اردو‌ها موفق شد جایگاه خود را در تیم ملی اثبات کند.

رئیس هیئت ووشوی نهاوند گفت: ظفری در اردوی تیم ملی موفق شد با پیروزی بر تمام رقبای خود در مسابقات درون اردویی به عنوان یکی از ووشوکاران ثابت تیم ملی در وزن 60 کیلوگرم در اردو ماندگار شود.

وی خاطر‌نشان کرد: فرود ظفری تیم ملی کشورمان را در مسابقات بین‌المللی جام پارس در اواخر شهریور‌ماه به میزبانی کشورمان همراهی خواهد کرد.

اسدی با بیان اینکه هدف این ورزشکار حضور در مسابقات جهانی است، گفت: ظفری برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات بین‌المللی جام پارس به میدان می‌رود و با پیروزی در این مسابقات با روحیه بالا به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

وی یاد‌آور شد: مسابقات بین‌المللی جام پارس پس از مسابقات جهانی و آسیایی معتبرترین تورنمنت است که هر دو سال یک بار و با حضور قدرت‌های ووشوی جهان ازجمله چین قدرت اول ووشو جهان برگزار می‌شود.

اردوی تیم ملی که فرود ظفری نیز در آن حضور داشت از سوم مرداد‌ماه در رده سنی بزرگسالان و در محل آکادمی ووشو در تهران در حال برگزاری است./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما