تازه های سایت

کد مطلب: 24087
14. شهريور 1394 - 1:23
مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور پس از دو روز رقابت با قهرمانی تیم زنجان در شهرستان نهاوند به پایان رسید.
تیم زنجان قهرمان مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور شد + تصاویر

به گزارش سایت گرو، در این مسابقات که به مدت دو روز در پیست اتومبیلرانی شهرستان نهاوند برگزار شد 12 استان کشور حضور داشتند که پس از رقابت‌های امروز تیم زنجان به مقام قهرمانی رسید.

اصغر جهانیان رئیس هیئت اتومبیلرانی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این مسابقات اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل کشور در سال جاری است که با میزبانی مطلوب شهرستان نهاوند برگزار شد و قهرمانان در رده‌های انفرادی و تیمی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: این مسابقات در 4 کلاس 4 سیلندر انژکتور، اورال، 6 سیلندر کاربراتور و 4 سیلندر کاربراتور به مدت دو روز در نهاوند برگزار شد و تیم زنجان موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد و تیم‌های خراسان رضوی و استان البرز به مقام‌های دوم و سوم دست‌یافت‌اند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی استان همدان افزود: این رقابت‌ها با هماهنگی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شهرستان نهاوند، هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان و شهرستان نهاوند به‌خوبی برگزار شد.

وی گفت: پس از جمع‌بندی نتایج توسط هیئت‌داوران، در رده‌های مختلف انفرادی نتایج زیر به دست آمد:

در رده 4 سیلندر کاربراتور آقایان حمیدرضا حسنی از زنجان اول و سجاد وکیلی و قاسم وکیلی هر دو از استان البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس اورال، پوریا حسین از تهران به مقام قهرمانی رسید و زکریا بهرام میرزایی از استان کرمانشاه و محمود میرزایی از استان البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس 4 سیلندر انژکتور نیز آقایان سعید حاجی‌آبادی از خراسان رضوی اول شد و علیرضا نعمتی از قزوین و اصغر زاد بیگ از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند.

همچنین در کلاس شش سیلندر روح‌الله عسگر لو و کاظم انصاری هر دو از استان زنجان به مقام‌های اول و دوم دست‌یافت‌اند و محمدجواد علیزاده از خراسان رضوی سوم شد.

جهانیان اظهار داشت: تیم استان زنجان با کسب دو مقام اول و یک مقام دوم به مقام قهرمانی کشور دست‌یافت و تیم‌های خراسان رضوی با یک مقام اول و یک مقام سوم در جایگاه دوم و تیم استان البرز با کسب یک مقام دوم و یک مقام سوم جایگاه سوم مسابقات اتومبیلرانی کشور را به دست آورند.

وی در پایان گفت: مسئولان فدراسیون اتومبیلرانی کشور از نحوه میزبانی و پیست شهرستان نهاوند بسیار رضایت داشتند و ابراز امیدواری کردند که مسابقات آینده را نیز در شهرستان نهاوند برگزار کنند.

 

 

تیم زنجان قهرمان مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور شد + تصاویر
تیم زنجان قهرمان مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور شد + تصاویر
تیم زنجان قهرمان مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور شد + تصاویر

دیدگاه شما