تازه های سایت

کد مطلب: 24080
11. شهريور 1394 - 11:08
به دلیل هجوم ریزگردها وضعیت هوای ملایر و نهاوند بحرانی و هوای همدان در وضعیت هشدار قرار دارد.
هوای شهرستان نهاوند به مرز بحران رسید/ تصاویر

به گزارش سایت گرو، با ورود ریزگردها از کشورهای عراق، کویت و عربستان به سمت غرب و شمال غرب ایران، مناطق مختلف استان همدان شاهد هوایی غبارآلود همراه با ریزگرد است.

به گفته مدیرکل محیط‌ زیست استان همدان وضعیت شهرستان نهاوند و ملایر به دلیل هجوم ریزگردها در وضعیت بحرانی قرار دارد و هوای شهر همدان نیز در وضعیت هشدار است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر شهرهای جنوبی استان همدان ازجمله ملایر و نهاوند در وضعیت بحرانی قرار دارد که این وضعیت از ساعت 16 امروز آغازشده است.

محمدی افزود: هوای شهر همدان به سبب ورود ریزگردها در وضعیت هشدار قرار داشته و شهروندان باید از تردد بی‌مورد در سطح شهر خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه ورود ریزگردها به استان همدان از بعدازظهر دیروز تشدید شده است و در حال حاضر هوای شهرهای اسدآباد و کبودرآهنگ نیز در وضعیت هشدار است.

مدیرکل محیط‌ زیست استان همدان بابیان اینکه بیماران تنفسی و قلبی نیز نباید در وضعیت هوایی از منازل و محل نگهداری خود خارج شوند توصیه می‌شود کسانی که قصد تردد در سطح شهر را دارند از ماسک‌های استاندارد استفاده کنند.

کارشناسان به مردم توصیه می‌کنند که در شهرهایی که هوای ناسالم دارند باید از فعالیت‌های ورزشی در ساعات وجود پدیده ریزگردها خودداری کرده و از تردد افراد سالخورده و کودکان نیز در سطح شهر جلوگیری شود.

 

 

هوای شهرستان نهاوند به مرز بحران رسید/ تصاویر
هوای شهرستان نهاوند به مرز بحران رسید/ تصاویر
هوای شهرستان نهاوند به مرز بحران رسید/ تصاویر

دیدگاه شما