تازه های سایت

کد مطلب: 24069
11. شهريور 1394 - 0:29
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس برای پول شام بعد از بازی بازیکنان معطل نیست و متاسفانه ماجرای اهواز به غلط به رسانه‌ها منتقل شده است و اگر از خود من سوال می‌کردند، می‌گفتم که ما آنجا مشکل زمان داشتیم که با پول خریدنی نیست.
 

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانامحمود خوردبین  افزود: این درست است که باشگاه پرسپولیس مشکلات مختلفی دارد ولی این دلیل نمی‌شود که دیگر هر کس هر چه دلش خواست درباره این تیم باسابقه بگوید. می‌دانم اکثریت رسانه‌ها منظور بدی ندارند و بسیاری اوقات از سر دلسوزی مطالبی را مطرح می‌کنند ولی گاهی به آنها اطلاعات غلطی می‌دهند و معمولا این کار را هم برای تخریب وجهه پرسپولیس انجام می‌دهند. به هر حال حق پرسپولیس و هوادارانش به عنوان پرافتخارترین تیم در رقابت‌های باشگاهی کشور و پرتماشاگرترین تیم آسیا شرایطی خیلی بهتر از اینهاست و برای حفظ چنین سرمایه‌ای همه باید کمک کنند ولی حالا هم که مشکلات وجود دارد ،نباید مسایل این طور مطرح شوند.

وی که درباره مطالب مطرح شده درباره صرف بیسکویت به جای شام توسط سرخپوشان پس از بازی با فولاد سخن می‌گفت، ادامه داد: موضوع اصلا این طور نبود که مطرح شد. بعد از بازی با فولاد خوزستان با عجله خیلی زیاد فقط تلاش داشتیم به پرواز تهران برسیم تا برنامه اعضای تیم بر هم نخورد. به همین دلیل پس از بازی از تیم جدا شدم و بلافاصله به فرودگاه رفتم تا تمامی کارهای پرواز را انجام بدهم و بچه‌ها که رسیدند، یک سره از گیت عبور کنند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت و از ناحیه دیگران برای ما مشکل درست نمی‌شد، به قدری زمان داشتیم که به بچه‌ها شام بدهیم ولی مسایلی که در کنترل ما نبود، کار را به شکل دیگری پیش برد و حتی پرواز به این دلیل که اعضای تیم در فرودگاه بودند ولی به دلیل ازدحام جمعیت نمی‌توانستند عبور کنند، به تاخیر افتاد.

سرپرست کهنه‌کار سرخپوشان خاطرنشان کرد: البته اشتباه من هم بود. ما در اصفهان به خاطر این که وقت نداشتیم قبل از بازی با یک رستوران هماهنگ کردیم که غذا را پای اتوبوس به ما برساند و بچه‌ها شام را در مسیر خوردند. شاید در اهواز هم باید این کار را می‌کردیم اما زمان بندی ما هم طوری بود که اگر تیم به موقع از ورزشگاه خارج می‌ش‌د و بعد از رسیدن به فرودگاه هم به مشکلی نمی‌خورد از برنامه عقب نمی‌افتادیم. من از این جهت که بچه‌ها بعد از بازی گرسنه بودند به آنها حق می‌دهم چون ناهار را هم به خاطر بازی زود خوردند، اما متاسفانه با اتفاقاتی که روی داد نیروی انتظامی هم به ما هیچ کمکی نکرد. دغدغه اول ما این بود بچه‌ها سوار هواپیما بشوند و بعد در هواپیما هم از آنها پذیرایی شد.

خوردبین تصریح کرد مساله ما در اهواز مالی نبود بلکه زمانی بود. اگر قرار بود بهترین غذا را هم به بچه‌ها بدهیم یک میلیون تومان هم نمی‌شد ولی جالب است بدانید به خاطر آن که بچه‌ها به خاطر ازدحام جمعیت و عدم همکاری نیروی انتظامی در ورود به فرودگاه دچار مشکل شدند. همانجا 2 میلیون تومان پرداخت کردیم تا بچه‌ها وارد CIP بشوند تا خدای ناکرده در برخورد با جمعیت مشکلی پیش نیاید چون در آن شرایط تیم هم خسته بود و داخل جمعیت نمی‌توانید هوادار و غیر هوادار را تشخیص بدهید و در این مواقع نتیجه بازی به ضرر میزبان است. نباید هیچ احتمالی را نادیده گرفت و از این جهت من باز هم از نیروی انتظامی اهواز گلایه دارم که ما را به حال خودمان رها کرد.

خوردبین در پایان افزود: با تمام این اوصاف که گفتم، ما درگیر مسایلی شدیم که در کنترل ما نبود. باز هم تقصیر را متوجه خودم کرده و تایید می‌کنم حداقل در این ماجرا مساله ما پول نبود و بچه‌های ما هم بزرگ‌منش‌تر از آن هستند که حالا به خاطر یک بیسکویت خوردن بخواهند گلایه کنند چون این دیگر بی‌معرفتی است.

انتهای پیام

دیدگاه شما