تازه های سایت

کد مطلب: 23998
7. شهريور 1394 - 12:06
در حاشیه یکی از مسابقات لیگ برتر فوتبال استان مسئولان برگزاری مسابقه در نهاوند به جای آمبولانس از یک خودروی سواری استفاده کردند که این موضوع جنجال ایجاد کرد.
ایجاد جنجال در مسابقه فوتبال در نهاوند به خاطر استفاده از خودروی سواری به جای آمبولانس+ عکس

به گزارش سایت گرو، ورزش ایران و به خصوص رشته فوتبال در کشور ما همیشه آبستن اتفاقات و حواشی کوچک و بزرگی بوده و هست که همیشه خوراک خوبی برای رسانه‌ها بوده است.

ورود تماشاگر در بین مسابقه به زمین، اعتراضات شدید به عملکرد داوران یا جسارت به اموال عمومی و مردم گوشه‌ای از اتفاقات اهالی فوتبال بوده که بارها توسط رسانه‌ها به تصویر کشیده شده و اخبار آن منتشر شده است.

اما عصر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان همدان اتفاقی افتاد که عجیب بودن آن به قدری جالب بود که نه تنها بازی تعطیل شد بلکه جنجال هم به پا کرد.

اتفاق امروز از جایی آغاز شد که مسئولان تیم تالار وحدت که به مصاف تیم گرین کشاورز نهاوند رفته بودند در اواسط بازی متوجه شدند که آمبولانس به محل برگزاری مسابقه در ورزشگاه علیمردان نرفته و بعد از تماس با مدیرعامل باشگاه و حضور وی در محل موضوع پیگیری شد.

نهاوندی‌ها مدعی بودند که خودروی سواری که در کنار زمین به اسم آمبولانس وجود دارد قبلاً این کار را انجام می‌داده و در حال حاضر چراغ و آژیر آن خراب شده و در تعمیرگاه است و تجهیزات احیا و کمک‌های اولیه و اکسیژن که در هر آمبولانس وجود دارد از خودرو پیاده شده است.

مسئولان تیم تالار وحدت همدان موضوع را در وسط بازی به اطلاع ابراهیمی ناظر بازی و داور مسابقه اعلام کردند اما اتفاقی در آمدن آمبولانس برای ادامه مسابقه صورت نگرفت به همین دلیل تیم تالار وحدت به بازیکنان خود اجازه بازی نداد و این اتفاق درگیری لفظی بین مسئولان برگزارکننده مسابقه تیم میزبان و تیم میهمان به وجود آورد.

این اتفاقات در حالی در فوتبال ایران رخ می‌دهد که در صورت عدم وجود آمبولانس مجهز و پزشکیار رسمی در مسابقات ورزشی، ناظر مسابقه و داور بازی اجازه برگزاری بازی را ندارد.

بنابر اعلام رسمی هیئت فوتبال استان در فصل گذشته در سه مسابقه رسمی لیگ برتر همدان به دلیل تأخیر یا عدم حضور آمبولانس سه بر صفر به سود میهمان رقم خورده بود.

هر چند برای نتیجه این بازی و تصمیمی که کمیته انضباطی هیئت فوتبال اتخاذ خواهد کرد باید منتظر بود و دید تا شاید برای جلوگیری از اتفاقات مشابه تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود./فارس

دیدگاه شما