تازه های سایت

کد مطلب: 23996
7. شهريور 1394 - 9:31
جشنواره ملی داستان‌های رضوی با عنوان کبوتر حرم در سمنان پایان یافت و رتبه دوم در بخش داستان کوتاه به هنرمند نهاوندی رسید.
درخشش هنرمند نهاوندی در جشنواره ملی داستان‌های رضوی " کبوتر حرم"

به گزارش سایت گرو، یازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی کبوتر حرم در قالب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا (ع) در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.

این جشنواره با معرفی برگزیدگان در بخش‌های داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و داستان بلند و در رده‌های سنی مختلف پایان یافت.

در این جشنواره هیئت‌داوران، آثار را در قالب داستان کوتاه کوتاه، داستان کوتاه و داستان بلند و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان بررسی کرد.

پس از اعلام رأی هیئت‌داوران روح‌الله صالحی هنرمند نام‌آشنای نهاوندی در بخش داستان کوتاه موفق شد رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

داستان این هنرمند نهاوندی که به جشنواره ارسال‌شده بود بانام "ردیف خوانی توتستان در گلوی چاوش" صاحب رتبه دوم شده بود و لوح تقدیر و جایزه جشنواره را به خود اختصاص داد.

همچنین در این بخش، عابدین زارع از فارس با داستان نامش برکت می‌دهد صاحب‌مقام اول و فهیمه میر سید از سمنان با داستان بگو هفته چندم عنوان سوم را کسب کرد.

در یازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی درمجموع 832 نفر داستان‌نویس از سراسر کشور یک هزار و 296 اثر داستانی ارائه کردند که ازنظر تعداد آثار ارسالی 20 درصد نسبت به جشنواره سال گذشته افزایش دارد.

در این جشنواره همچنین از 24 نویسنده در محورهای سیره عملی حضرت امام رضا (ع)، روایات تاریخی، مناظره‌ها، یاران امام رضا (ع)، سبک زندگی، اقتصاد و معیشت از دیدگاه آن حضرت و ارتباط معنوی با ثامن‌الحجج (ع) نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

سلام خداقوت دارد به این جوان خوش فکر نهاوندی که با همه ناملایمتی ها خسته نمی شود .فیلم موفقیت این نویسنده زحمتکش از شبکه سه را دیدم و خوشحال شدم دستتون درد نکنه

دیدگاه شما