تازه های سایت

کد مطلب: 23994
7. شهريور 1394 - 8:38
فرمانده سپاه نهاوند گفت: 180 نفر از بسیجیان شهرستان نهاوند به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.
180 نفر از بسیجیان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی مؤثر در روحیه بسیجیان اعزام این عزیزان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است در همین راستا سپاه نهاوند هرساله در نوبت‌های مختلفی بسیجان را به این مناطق اعزام می‌کند.

وی اظهار کرد: بسیجیان با سفر به این مناطق با ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های فرزندان ایران اسلامی آشنا می‌شوند و درک خواهند کرد که شهیدان و رزمندگان برای پیروزی انقلاب اسلامی چه رشادت‌هایی انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سپاه نهاوند با همکاری با آموزش‌وپرورش و سایر نهادهای این شهرستان، در چندین نوبت اقدام به اعزام کاروان راهیان نور کرده است.

وی گفت: امروز هم تعداد 180 نفر از خواهران و برادران بسیجی شهرستان نهاوند به مدت سه روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

کریمی بیان داشت: 50 نفر از این بسیجیان را خواهران تشکیل می‌دهند و بقیه شامل برادرانی است که در بسیج محلات شهرستان نهاوند عضویت دارند.

وی اظهار داشت: مناطق عملیاتی که امسال برای بازدید زائران در نظر گرفته‌شده محورهای عملیاتی بیت‌المقدس(2)، محور بانه و رودخانه چومان و یادمان سیلان بند سقز است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: هدف از برپایی اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما